Katt-ja Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 nei, men jeg vurderer å skaffe meg en til meg sjøl så jeg også har noe å glede meg til om morgenen i adventstida... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva er bok-kalender? Det er en kalender bestående av 24 bittesmå bøker. De forteller juleevangeliet, og tar ikke lange tiden å lese - 5 minutter pr. bok kanskje. Bøkene er utstyrt med en liten løkke slik at de kan henges på juletreet, men det har vi ikke hatt for vane her. Juletreet har rikelig med pynt som det er ;-) Eldstemann fikk kalenderen da han var liten, så den har vært i bruk i 15 år eller så. Det synger nok på siste verset nå, minstemann er 9 år og den eneste som syns det er stas fremdeles ;-) Vi har lest "Julemysteriet" av Gaarder noen år også, men i år har jeg noen reisedager i desember så da blir det mer stress enn kos å rekke gjennom hele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så dere legger ikke opp til så mange andre aktiviteter i adventa ;-) Bare litt puslerier. -også hører vi julemysteriet på lydbok under kveldsmaten, det er koselig selv om vi kan den nesten utenat nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er en kalender bestående av 24 bittesmå bøker. De forteller juleevangeliet, og tar ikke lange tiden å lese - 5 minutter pr. bok kanskje. Bøkene er utstyrt med en liten løkke slik at de kan henges på juletreet, men det har vi ikke hatt for vane her. Juletreet har rikelig med pynt som det er ;-) Eldstemann fikk kalenderen da han var liten, så den har vært i bruk i 15 år eller så. Det synger nok på siste verset nå, minstemann er 9 år og den eneste som syns det er stas fremdeles ;-) Vi har lest "Julemysteriet" av Gaarder noen år også, men i år har jeg noen reisedager i desember så da blir det mer stress enn kos å rekke gjennom hele. Det hørtes veldig koselig ut ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.