noor@lis Skrevet 19. oktober 2001 Skrevet 19. oktober 2001 Legen min sier man ikke blir avhengig av Cipramil, men hva med psykisk avhengighet? Er det vanlig, eller bare bekymrer jeg meg uten grunn? 0 Siter
Gjest starnight Skrevet 19. oktober 2001 Skrevet 19. oktober 2001 Det er iten sjangse for avhengighet med cipramil.Men det som er viktig er å trappe opp og trappe ned og ikke slutte brått eller begynne brått. Dette vil legen gi beskjed om. Dvs at du mest sannsynlig tar en halv tablett i noen dager før du tar hel, Mest sannsynlig er det at du vil gå på 20mg. Det er det vanlige. Jeg har gått på cipramil i 3,5 måneder og føler at de hjelper både på depresjonen og angsten. Lykke til! Hilsen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2001 Skrevet 19. oktober 2001 Legen har rett, og du bekymrer deg uten grunn. Viser forøvrig til starnights utmerkede innlegg. 0 Siter
noor@lis Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Skrevet 22. oktober 2001 Legen har rett, og du bekymrer deg uten grunn. Viser forøvrig til starnights utmerkede innlegg. Jeg gjør som regel det=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.