Gjest Hulderen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg trenger julegavetips, skal kjøpe noe til en jente på 3.5 år. Er det for tidlig med barbiedukker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det kommer veldig an på ungen... Snuppa mi elsket Barbie da, nå er hun 6 og er nesten over den fasen Mens andre har ikke fattet interessen før nå rundt skolestart.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Snuppa mi har aldri vært veldig interessert i dukker i det hele tatt. ) Så det kommer helt an på ungen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tror det kommer an på ungen. Datteren min på 3 1/2 år er veldig oppvakt for alderen og blitt veldig jålete, så hun kan godt leke med Barbie... hun har fått et par billigutgaver og de så ut til å falle i smak. Hun har et par babydukker, de har hun ikke lekt så mye med, men ser reklame på tv med de babydukkene som kan krype, bruke smokk osv så sier hun åh sånn ønsker jeg meg til jul... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.