Gjest GA Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jentungen(og jeg) er medlem i boklubbens barn. Vi fikk tilbud om november måneds bokpakke med adventskalender og Rampete Robin-bok og valgte å ikke avbestille den. I går fikk jentungens farmor melding om at hun hadde fått en pakke fra bokklubben adressert til sin adresse og med hennes navn på pakka. Farmor er ikke lenger medlem av noen av bokklubbene. Hun henter pakken på postkontoret, og det viser seg å være jentungens pakke med månedens bok fra Boklubbens Barn. Riktignok har vi nesten samme adresse ettersom vi er naboer, og de har samme etternavn, men jentungens medlemsskap har aldri vært koblet til farmor. Jeg har et helt annet etternavn, og medlemsskapet har hittil vært koblet til meg og mine andre medlemsskap i bokklubbene. Lurer på hva som har skjedd her? Litt spooky... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hadde ringt eller sendt en mail og bedt om en forklaring. Sånt skal jo ikke skje! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg hadde definitivt bedt om en forklaring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lurer aller mest på hvem som ville fått purringen om regningen ikke ble betalt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.