Gå til innhold

Amming og fedme!


Gjest ytter

Anbefalte innlegg

Hei der.

Jeg ammer, og er for tiden veldig syk etter snop, potetgull og alt annet som er godt!! Spiser veldig mye snop. Er det lettere å legge på seg når jeg ammer? Synes magen blir bare større - ikke mindre som alle sa den skulle være når jeg ammet!

Blir man lettere fet? Hva gjør dere for å gå ned igjen til normal etter fødselen? Jeg vil så gjerne bli flat(ere)!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg amma kunne jeg spise alt mulig uten å legge på meg. Så snart jeg slutta med amminga raste jeg opp i kilo. *huffameg altså*

Skal man slanke seg må man seff trimme og spise sunt, også drikke masse vann da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære -ytter. Snop er tomme kalorier fulle av sukker og ikke videre bra for kroppen din. Du bruker energi på å produsere melk, derfor får en ekstra sultfølelse. Bytt ut snopet med brødskiver, frukt og grønnt. Da er det større sjanse for å redusere vekten mens man ammer. Snop er "tomme" kalorier fulle av sukker og ikke bra for kropp og helse. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...