ingoen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det gikk kjempefint! Hun satt pal og så på "Prinsessen og frosken" både da jeg dro og da jeg kom tilbake De vokser nok på å få prøve seg, ja! Bare greit at det ikke er veldig lenge første gangen, før de vet hva de går til, liksom! Så flott :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det har vært helt uproblematisk hos oss. Når barnet en sjelden gang var alene en kort stund i den alderen plasserte jeg det gjerne foran TV'en. TV-slaver som de begge er (og var) vet jeg de sitter klistret til jeg er tilbake . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Det har vært helt uproblematisk hos oss. Når barnet en sjelden gang var alene en kort stund i den alderen plasserte jeg det gjerne foran TV'en. TV-slaver som de begge er (og var) vet jeg de sitter klistret til jeg er tilbake . Det var min strategi også - kombinert med feber funka det utmerket 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har gjort det flere ganger med min 6-åring. For oss er det ikke noe problem. Han er ikke redd. Jeg skriver alltid ned mobilnummeret mitt så han kan ringe om det er noe. Dessuten vet han at han får lov til å se på TV - og da er det meste greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Synes det er helt greit, hvertfall om han ikke er redd for å være alene. Må jo starte en gang.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.