Gå til innhold

Har dere klærne på barnerommet?

margerita1365380476

Anbefalte innlegg

margerita1365380476

Sønnen min har en stor kommode med klær på rommet sitt. Nå har jeg lyst til å ta vekk kommoden så han kan ha en hylle med leker isteden.

Han kan ha klærne på vaskerommet som er rett ved rommet hans. Tror dere dette blir dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av barna (4 stk, i alderen 6-16) her har klærne på rommet sitt. De er på vaskerommet, vegg-i-vegg med badet nede. Når de dusjer oppe, henter de klær nede først, og ellers er det gjerne på badet nede de skifter klær eller kler på seg... Funker helt strålende hos oss! Barnerommene er små, og det føles bortkastet å skulle fylle det opp med klesskap!

Vi voksne har klærne våre på soverommet, men undertøy og sokker osv i en stor kommode på badet (vi har heldigvis plass til det).

Mye bedre enn å ha sånt på soverommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Nå er gutten min 10 år da, så han kler seg selv, men han har kommode i gangen utenfor vaskerommet, som også er ved siden av rommet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

margerita1365380476

Hvorfor blir det dumt?

Lider du av besluttningsvegring? ;)

Jeg synes det hadde vært kjekt med større plass på barnerommet, det er pappan som har en annen mening. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine to har klesskap og kommode på rommene sine, men de har ganske store rom.

du må jo nesten vurdere utfra plass på rommet og hvor praktisk det er å ha klærne et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var helt normalt jeg at ungene hadde klærne på rommet. Minstemann hadde klærne sine i mitt klesskap da han var liten, men han sov på mitt rom. Hvor skulle ungene ellers ha klærne sine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har klærne på soverommene, har ikke plass noe annet sted. :o) Vet ikke helt om jeg ville hatt dem på vaskerommet, men dersom det passer best hos dere så er det jo bare å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han selv da?

Her har alle klærne på rommene sine. Vi har ikke plass andre steder, og vaskerommet pleier å være i en slik tilstand at å måtte gå dit å finne klær hver morgen ville vært en dårlig start på dagen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre jenter har klærne (elfa-kurvsystem) på vaskerommet. Har aldri hatt klærne sine på rommet, og ordningen fungerer helt supert. Vaskerommet ligger vis-a-vis badet de bruker - og i samme etasje som de har rommene sine i.

På begge rommene er det riktignok klesskap, men de brukes til å holde orden på leker og spill :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

Eneste grunnen til at det kunne vært dumt er at dere synes det selv. For min del kom det anpå hvordan jeg bodde da ungene var små hvor det var mest praktisk å ha klærne. Husker at klærne var i gangen i lang periode i et hus vi bodde hvor det passet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...