margerita1365380476 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sønnen min har en stor kommode med klær på rommet sitt. Nå har jeg lyst til å ta vekk kommoden så han kan ha en hylle med leker isteden. Han kan ha klærne på vaskerommet som er rett ved rommet hans. Tror dere dette blir dumt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor blir det dumt? Lider du av besluttningsvegring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ingen av barna (4 stk, i alderen 6-16) her har klærne på rommet sitt. De er på vaskerommet, vegg-i-vegg med badet nede. Når de dusjer oppe, henter de klær nede først, og ellers er det gjerne på badet nede de skifter klær eller kler på seg... Funker helt strålende hos oss! Barnerommene er små, og det føles bortkastet å skulle fylle det opp med klesskap! Vi voksne har klærne våre på soverommet, men undertøy og sokker osv i en stor kommode på badet (vi har heldigvis plass til det). Mye bedre enn å ha sånt på soverommet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nå er gutten min 10 år da, så han kler seg selv, men han har kommode i gangen utenfor vaskerommet, som også er ved siden av rommet hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor blir det dumt? Lider du av besluttningsvegring? Jeg synes det hadde vært kjekt med større plass på barnerommet, det er pappan som har en annen mening. .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Begge mine to har klesskap og kommode på rommene sine, men de har ganske store rom. du må jo nesten vurdere utfra plass på rommet og hvor praktisk det er å ha klærne et annet sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg trodde det var helt normalt jeg at ungene hadde klærne på rommet. Minstemann hadde klærne sine i mitt klesskap da han var liten, men han sov på mitt rom. Hvor skulle ungene ellers ha klærne sine da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Så lenge klærne er lett tilgjengelige ser jeg ikke problemet ved å ha dem i et annet rom enn soverommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vi har klærne på soverommene, har ikke plass noe annet sted. ) Vet ikke helt om jeg ville hatt dem på vaskerommet, men dersom det passer best hos dere så er det jo bare å prøve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva sier han selv da? Her har alle klærne på rommene sine. Vi har ikke plass andre steder, og vaskerommet pleier å være i en slik tilstand at å måtte gå dit å finne klær hver morgen ville vært en dårlig start på dagen. Hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Vi har alt av klær til hele familien i et eget rom. Synes det er enkelt og det fungerer greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Våre jenter har klærne (elfa-kurvsystem) på vaskerommet. Har aldri hatt klærne sine på rommet, og ordningen fungerer helt supert. Vaskerommet ligger vis-a-vis badet de bruker - og i samme etasje som de har rommene sine i. På begge rommene er det riktignok klesskap, men de brukes til å holde orden på leker og spill ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shilapila Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Eneste grunnen til at det kunne vært dumt er at dere synes det selv. For min del kom det anpå hvordan jeg bodde da ungene var små hvor det var mest praktisk å ha klærne. Husker at klærne var i gangen i lang periode i et hus vi bodde hvor det passet best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.