Gå til innhold

Feberjenta mi

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Poenget er jo at hun tydeligvis har god allmenntilstand selv om temperaturen er høy. Jeg hadde ligget som et slakt med 40 i feber - det gjorde hun ikke, selv om hun tydeligvis var syk i går.

Med 38,5 i feber er hun omtrent som normalt i allmenntilstand. Men det er klart at kroppen ikke er i form - det er jo ikke vanlig for henne at hun har så høy temperatur.

Jeg sa til henne nå i stad at hun muligens skulle være hjemme i morgen og.

''Poenget er jo at hun tydeligvis har god allmenntilstand selv om temperaturen er høy. Jeg hadde ligget som et slakt med 40 i feber - det gjorde hun ikke, selv om hun tydeligvis var syk i går.

Med 38,5 i feber er hun omtrent som normalt i allmenntilstand. Men det er klart at kroppen ikke er i form - det er jo ikke vanlig for henne at hun har så høy temperatur.''

Barn kan ofte virke friske hjemme, men så bli ganske dårlige i løpet av en skole- og barnehagedag. Forøvrig er allmenntilstand helt på siden når det er snakk om feber. Feber er alt over 38.

Som Elextra sier, her synes jeg du var helt på jordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• laban

2

• UlrikkeE

2

• Axcia

2

Mest aktive i denne tråden

''Poenget er jo at hun tydeligvis har god allmenntilstand selv om temperaturen er høy. Jeg hadde ligget som et slakt med 40 i feber - det gjorde hun ikke, selv om hun tydeligvis var syk i går.

Med 38,5 i feber er hun omtrent som normalt i allmenntilstand. Men det er klart at kroppen ikke er i form - det er jo ikke vanlig for henne at hun har så høy temperatur.''

Barn kan ofte virke friske hjemme, men så bli ganske dårlige i løpet av en skole- og barnehagedag. Forøvrig er allmenntilstand helt på siden når det er snakk om feber. Feber er alt over 38.

Som Elextra sier, her synes jeg du var helt på jordet ;)

Jeg tok til meg det dere skrev i går, og holder henne hjemme i dag. Hun var i fin form i morges, og skulle gjøre masse skolearbeid. Hun var veldig opptatt at hun ikke skulle komme på etterskudd ift de andre.

Jeg dro på jobb, men kjører hjem til henne i lunsjen og ser hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''En feberfri dag hjemme før tilbake på skolen. Alltid.''

Hvorfor det? Jeg er bare genuint nysgjerrig, altså. Praktiserer du det samme når det gjelder deg og evt jobb?

''Praktiserer du det samme når det gjelder deg og evt jobb?''

Jeg tar Ibux og går på jobb.

Litt mer usikker når det gjelder barna, men er ikke så streng på en hel feberfri dag der heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...