Gjest kiziluck Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er 21 år siden min lille datter døde i krybbedød 6 mnd gammel. Når man tenker på hvor lang tid det er siden føles det ikke slik i dag. Tiden leger alle sår, men arret er der kjenner jeg. Plutselig kjenner man savnet og sorgen over å ikke har fått mulighet til å se henne vokse opp.Likevel går den vanlige hverdag uten det store savnet lengre, og sånn må det jo være heldigvis. Samboeren min laget frokost til meg i dag, tente stearinlys og bidro til kos for oss på morgenen. Selv om jeg ikke trodde det, kom noen såre tårer i mine øyne frem. Vi dro til kirkegården og tente ett lys for for lille engel Nå er det jobb,dagen og livet går videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjente tanker - det går aldri over, vi glemmer ikke - men vi lever med det. Stor klem og alle gode ønsker for dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg synes det virker som du/dere takler dette på en veldig fin måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det må være utrolig sårt. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjære deg! Vet hvordan du har det. Det er snart 37 år siden jeg mistet min sønn, 3 år gml., døde i mine armer. Jeg har det vondt enda, føler ikke at tiden leger alle sår..... Vi får prøve å leve videre med minnene, ta vare på det vi har i dag, nyte de små ting, leve dagen i dag. Ekstra vondt er det for oss i høytider som nå. Ha en så god jul du kan, er jo alltid en vi savner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Sender en stor styrkeklem <3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.