Gå til innhold

21 år siden i dag.....

Gjest kiziluck

Anbefalte innlegg

Gjest kiziluck

Det er 21 år siden min lille datter døde i krybbedød 6 mnd gammel. Når man tenker på hvor lang tid det er siden føles det ikke slik i dag. Tiden leger alle sår, men arret er der kjenner jeg. Plutselig kjenner man savnet og sorgen over å ikke har fått mulighet til å se henne vokse opp.Likevel går den vanlige hverdag uten det store savnet lengre, og sånn må det jo være heldigvis. Samboeren min laget frokost til meg i dag, tente stearinlys og bidro til kos for oss på morgenen. Selv om jeg ikke trodde det, kom noen såre tårer i mine øyne frem. Vi dro til kirkegården og tente ett lys for for lille engel

Nå er det jobb,dagen og livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Kjære deg!

Vet hvordan du har det. Det er snart 37 år siden jeg mistet min sønn, 3 år gml., døde i mine armer.

Jeg har det vondt enda, føler ikke at tiden leger alle sår.....

Vi får prøve å leve videre med minnene, ta vare på det vi har i dag, nyte de små ting, leve dagen i dag. Ekstra vondt er det for oss i høytider som nå.

Ha en så god jul du kan, er jo alltid en vi savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...