Gå til innhold

Ytterlige ti tilfeller av narkolepsi - Link.

PieLill

Anbefalte innlegg

OK. I linken din står det:

''In the 34 reports confirmed, there was no unusual pattern or clustering to the deaths that would suggest that they were caused by the vaccine and some reports indicated a cause of death unrelated to vaccination.''

...så linken gjør er forsåvidt det motsatte av å bekrefte påstanden din.

Og så må du lese de andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

11

• Sør

10

• Mrs. Wallace

5

• PieLill

3

Mest aktive i denne tråden

Og så må du lese de andre :)

For ordens skyld må jeg nesten tilføye at jeg slett ikke har tatt stilling til hvorvidt datteren skal vaksineres ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Har ikke ork til å lete så mye, men denne mener jeg er viktig.

http://www.bion.no/temaer/andre-temaer/hpv-vaksine/

Men den er jo også mer nyansert. Å si at det er behov for flere studier før vi kan være sikre er litt annerledes enn å si at det er sammenheng mellom dødsfall og vaksinen, slik du hevdet.

Og som sagt, jeg har ikke tatt noe solid standpunkt i forhold til denne vaksninen. Jeg kommer til å føge med på seriøse rapporter og studier, men jeg nekter å la meg påvirke av spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...