Lillemus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jentungen (11 år) ble syk forrige mandag (28/11) med feber, hodepine og slapphet. Feberen, som ikke var veldig høy tror jeg, slapp taket etter noen dager, men hun er fremdeles fryktelig slapp, har null matlyst og hoster som en sjømann som har røkt i 50 år. Det surkler ikke i brystet og hun virker ikke tett eller noe, men kan det være den mycoplasma-lungebetennelsen (?) som går? Eller bronkitt? Ja, jeg skal ringe legen i dag så snart de åpner og be om akuttime, ville bare høre om noen har vært borti dette for tiden. Hun var hjemme hele forrige uke og på mandag og prøvde seg på skolen i går, men var temmelig utslitt da hun kom hjem ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi har hatt mykoplasmaen i hus, og slik du beskriver dette høres det veldig likt ut. Den kan ha satt seg veldig godt nå iom det har gått så lang tid, men bra du har bestilt legetime i dag så hun kommer i gang med antibiotika... GOd bedring... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det har gått i bhg hvor jeg jobber, og det høres veldig likt ut.... Håper du får legetime til henne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Har hun sånn krupphoste? Størsten her har kommet seg igjen nå. Sjøl har jeg hangla i 14 dager (feber i 11 av dem).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Har hun sånn krupphoste? Størsten her har kommet seg igjen nå. Sjøl har jeg hangla i 14 dager (feber i 11 av dem).. Krupphoste - tja, jeg vet ikke, skikkelig kraftig tørrhoste som høres ut som den kommer fra dypt inne i brystet i alle fall. Skaltil legen om noen timer nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Har hun sånn krupphoste? Størsten her har kommet seg igjen nå. Sjøl har jeg hangla i 14 dager (feber i 11 av dem).. Virus-lungebetennelse ja. Ikke noe å gjøre, bare holde seg varm og tørr til det går over. Og være hjemme fra skolen resten av uka. Jaja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Virus-lungebetennelse ja. Ikke noe å gjøre, bare holde seg varm og tørr til det går over. Og være hjemme fra skolen resten av uka. Jaja. Ah, seige greier :-( God bedring til snuppa! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.