Gjest mammaen hans Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Min 5 åring har bursdag i dag. Han var kjempeglad for gavene og for snøen! Men én ting var hans skuffet over: "Mamma, jeg rekker jo fortsatt ikke opp til lysbryteren, jo?!" (Han trodde visst han ville vokse ekstra mye natten før denne dagen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 *hihi* Så skjønn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 *hehehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gratulerer med dagen! Minn ham på det når han blir eldre og rekker opp - min egen sønn (12) synes det er festlig å mimre om slike ting som han husker fra han var liten, f.eks. hvordan han ble løftet opp for å kunne ta i taket. Dere kan jo sette et blyantmerke for høyden hans på dørstolpen i dag, mange gutter vokser mye fra 5 til 6 år ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så søt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.