megler Smekk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg antar du mener den har 60Gb disk? Rent teknologisk har jeg på følelsen at du ikke helt vet hva du snakker om. Jeg sier ikke det for å være dust, men 60Gb disk er ikke spesielt mye, og 5.000 er heller ikke spesielt dyrt. Om det er en litt ordentlig maskin er det faktisk ganske billig. Min åtteåring har datalekser hver uke, så for oss er det veldig praktisk at hun har sin egen. Da ødelegger hun ikke en av våre om noe går galt, hun trenger ikke bruke min når jeg egentlig trenger den selv - og hun kan også styre en del av bruken sin selv, slik at hun lærer noe om det. Nå har ingen av oss kjøpt noe til henne, for hun har en forelder og en steforelder som begge jobber i databransjen og har stor tilgang, i tillegg til at den andre foreldren og steforeldren har over snittet høy interesse og mengde når det kommer til denne type teknologi. Hun vil aldri slippe opp for utstyr for å si det sånn... Men handler dette mer om at det er faren som har kjøpt den? Og at han ikke har spurt deg? Eller at den ikke er fra dere, men fra ham? I så fall synes jeg du skal tenke litt på hvorfor du føler det sånn. Sønnen din bryr seg ikke om hva maskinen kostet. Han bryr seg om at han har en pc. Og du kan jo kjøpe noe annet? En veske/sekk til å ha den i? Nye ski? Et spill eller noe annet han ønsker seg? Finn på noe annet han også vil bli glad for, uten å gjøre det til en konkurranse ''Jeg antar du mener den har 60Gb disk? '' Hun mener nok 6GB minne (RAM). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg er litt irritert pga han kjøpt en veldig dyr en. Det finns billigere. Jeg og min x har ikke samme økonomi. Han tjener fett imens jeg sliter og kan ikke kjøpe sånne dyre ting. Føler han gjør det for å irritere meg men jeg kan ta feil :-) I så fall hadde han vel kjøpt en stasjonær som barnet bare hadde glede av hos faren? 5000 er absolutt ikke dyrt. Det er en veldig rimelig PC. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg er litt irritert pga han kjøpt en veldig dyr en. Det finns billigere. Jeg og min x har ikke samme økonomi. Han tjener fett imens jeg sliter og kan ikke kjøpe sånne dyre ting. Føler han gjør det for å irritere meg men jeg kan ta feil :-) Jeg skjønner at du kan føle det som sårt, men en PC til 5000 kroner er ikke spesielt råflott (sånn i PC-land, altså). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 ''Jeg antar du mener den har 60Gb disk? '' Hun mener nok 6GB minne (RAM). Ja, det kan jo hende... Men det er fortsatt close to ingenting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 ''Jeg antar du mener den har 60Gb disk? '' Hun mener nok 6GB minne (RAM). Eller, kanskje ikke ingenting da - men ikke så mye at det er hårreisende liksom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.