Gjest Til jul Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skal kjøpe en alpin pakke til gutten. Hvordan får jeg rett str på sko og ski? Er det vanlige skostr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Oppgi høyde og vanlig skonummer på gutten når dere kommer i butikken om han ikke er med - der skal de vite hvor lange ski og store sko han da trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Alpinstøtørrelser er i cm. Str. 35 er f.eks. str. 22 i alpinstørrelser, her finner du en oversikt: http://www.oslosportslager.no/magasinet/alpinstovler--hvilken-storrelse-skal-jeg-velge-344.aspx Hvor lange skiene bør være henger sammen med ferdighetene, og bør være kortere i forhold til kroppslengden jo yngre og mindre erfarent barnet er. Vanligvis pleier vel skiene å være ca. 10-15 cm. kortere enn barnets høyde, men her ville jeg forhørt meg litt i butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Oppgi høyde og vanlig skonummer på gutten når dere kommer i butikken om han ikke er med - der skal de vite hvor lange ski og store sko han da trenger. Enkelt og godt tips 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 finn ut hvor høy ungen er, ta med en såle eller noe fra sko du vet passer og spør i butikken. De fleste sportsbutikker har i det minste 1 person som kan litt om ski. få med byttelapp så ordner det seg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.