Gå til innhold

Alpin pakke

Gjest Til jul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppgi høyde og vanlig skonummer på gutten når dere kommer i butikken om han ikke er med - der skal de vite hvor lange ski og store sko han da trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Alpinstøtørrelser er i cm. Str. 35 er f.eks. str. 22 i alpinstørrelser, her finner du en oversikt:

http://www.oslosportslager.no/magasinet/alpinstovler--hvilken-storrelse-skal-jeg-velge-344.aspx

Hvor lange skiene bør være henger sammen med ferdighetene, og bør være kortere i forhold til kroppslengden jo yngre og mindre erfarent barnet er. Vanligvis pleier vel skiene å være ca. 10-15 cm. kortere enn barnets høyde, men her ville jeg forhørt meg litt i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Oppgi høyde og vanlig skonummer på gutten når dere kommer i butikken om han ikke er med - der skal de vite hvor lange ski og store sko han da trenger.

Enkelt og godt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn ut hvor høy ungen er, ta med en såle eller noe fra sko du vet passer og spør i butikken. De fleste sportsbutikker har i det minste 1 person som kan litt om ski.

få med byttelapp så ordner det seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...