Gjest etter uttak. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har tatt ut hormonspiralen og begynte å blø etter et par dager.Vil det vare lenge tro? Hvordan har det vært for dere som har vært gjennom det samme? Kan dere dele litt av erfaringer fra de første ukene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg fikk det jeg i ettertid kaller "alle mensers mor" i dagen etter uttak husker jeg - kan ikke huske jeg har blødd så mye noen gang! Det varte vel i 4-5-6 dager, deretter var det rett inn i vanlig syklus med blødning etter tre uker. Den virker jo bare helt lokalt og når spiralen tas ut er også hormonene fra den borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Etter uttak Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg fikk det jeg i ettertid kaller "alle mensers mor" i dagen etter uttak husker jeg - kan ikke huske jeg har blødd så mye noen gang! Det varte vel i 4-5-6 dager, deretter var det rett inn i vanlig syklus med blødning etter tre uker. Den virker jo bare helt lokalt og når spiralen tas ut er også hormonene fra den borte. Takk for svar. Jeg opplever nemlig også at det er fossefall på 3. dagen. Litt skummelt faktisk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.