trollemor;o) Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Ser dere det hjemme hos dere? Vi startet opp, men alle mistet interessen etter to-tre episoder...... Vi har sett det før og det er ikke morsomt. Jul i Svingen derimot, har vi sett hver dag siden tidlig i november. DET er morsomt og kan ses mange ganger. Håper NRK greier å lage noe nytt og morsomt snart! 0 Siter
AAA Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Null interesse her. Jentene er 9,5 og 7,5 år gamle. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 Null interesse her. Jentene er 9,5 og 7,5 år gamle. Kjøp Jul i Svingene filmene. Anbefales! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 6-åringen ser på Blåfjell, men storebror gremmer seg og synes det er håpløst. Det samme synes jeg. Jul i Svingen er min desiderte julekalenderfavoritt. 0 Siter
grot Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Joda, her ser de på. Og gutta er 7 og 10 år gamle:-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Min jente som er nesten 10 år ser Blåfjell hver dag. -og vil helst at vi skal se det sammen, for det er så innmari koselig sier hun :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Her i huset ser alle barna det sammen om morgenen, og i tillegg av og til om kvelden! De er 7,5 år, 10 år og 12,5 år. Vi synes det er kjempekoselig, og er skikkelig Blåfjell-fans :-)))) 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 6-åringen ser gjerne Blåfjell! Men Jul i svingen er kjempekoselig, ja! Skal virkelig vurdere å kjøpe den... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 10-åringen her gidder ikke se på Blåfjell. Jul i svingen liker han veldig godt. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Både treåringen og niåringen piler opp av senga kl sju hver morgen for å få med seg dagens episode før frokost. Det er så koselig at de har felles glede av sånt. Jul i Svingen og andre program fra Svingen har aldri fenget her i huset. Og selv er jeg bare glad til, for jeg grøsser av Malvin-figuren. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Både treåringen og niåringen piler opp av senga kl sju hver morgen for å få med seg dagens episode før frokost. Det er så koselig at de har felles glede av sånt. Jul i Svingen og andre program fra Svingen har aldri fenget her i huset. Og selv er jeg bare glad til, for jeg grøsser av Malvin-figuren. Marvin heter han vel egentlig, kanskje? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 Både treåringen og niåringen piler opp av senga kl sju hver morgen for å få med seg dagens episode før frokost. Det er så koselig at de har felles glede av sånt. Jul i Svingen og andre program fra Svingen har aldri fenget her i huset. Og selv er jeg bare glad til, for jeg grøsser av Malvin-figuren. Marvin er jo halve Svingen!! Han er jo fantastisk!! Smaken er som baken og det er bra :-) Veldig kjekt når en finner program som fenger alle. Her i huset er det Jul i Svingen. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 6-åringen ser på Blåfjell, men storebror gremmer seg og synes det er håpløst. Det samme synes jeg. Jul i Svingen er min desiderte julekalenderfavoritt. Ingen over ingen ved siden! 0 Siter
annegunn Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Femåringen min så en halv episode og fant ut at det var skummelt... I dag hadde vi en annen femåring på besøk, hun satt klistret. Femtenåringen min ser ikke - men hun fikk alle episodene på VHS året etter at serien gikk første gang eller noe i den dur - og jeg aner ikke hvor mange runder de filmene gikk her i huset. Det var mange! 0 Siter
Gjest de bør veksle Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Både 9-åringen og 5-åringen her i huset ser Blåfjell, men sistnevnte forstår ikke alt, og 9-åringen liker den best, selv om historien er kjent. 9-åringen liker aller best Jul i skomakergata, som vi har på dvd. Ifjor valgte h*n å heller se den enn Blåfjell. Jeg syns de bør veksle hvert år (Jul i Svingen, de to Blåfjellfilmene, Skomakergata) slik at samme filmen går igjen maks hvert 4.år. "Til glede for nye generasjoner". 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jentungen på 11 og jeg er veldig glade i Blåfjell begge to. ) Jul i Svingen falt ikke i smak her hos oss, selv om et par av episodene var så rørende at jeg måtte tørke en tåre. *hehe* Ellers mener jeg å huske at jeg syntes det var så lite julestemning i Svingen-serien. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Den er sendt så mange ganger at de er lei av den. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Skrevet 9. desember 2011 Femåringen min så en halv episode og fant ut at det var skummelt... I dag hadde vi en annen femåring på besøk, hun satt klistret. Femtenåringen min ser ikke - men hun fikk alle episodene på VHS året etter at serien gikk første gang eller noe i den dur - og jeg aner ikke hvor mange runder de filmene gikk her i huset. Det var mange! Vi så de også første gangen, rubbel og bit. Men det er liksom ikke morsomt på samme måte som Jul i Svingen. Her ler vi godt alle fem enda vi har sett Jul i Svingen mange mange mange ganger. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jeg like ikke Jul i blåfjell. Ungene er ikke begeistra de heller. 0 Siter
Gjest nynesteår! Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Det er bare å glede seg til neste år - da kommer Julekongen: http://nrksuper.no/super/blog/ny-julekalender-i-2012/ http://www.nrk.no/informasjon/nyheter_om_nrk/1.7812067 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.