Gå til innhold

Jul i blåfjell på Tv

trollemor;o)

Anbefalte innlegg

Ser dere det hjemme hos dere? Vi startet opp, men alle mistet interessen etter to-tre episoder...... Vi har sett det før og det er ikke morsomt. Jul i Svingen derimot, har vi sett hver dag siden tidlig i november. DET er morsomt og kan ses mange ganger. Håper NRK greier å lage noe nytt og morsomt snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6-åringen ser på Blåfjell, men storebror gremmer seg og synes det er håpløst. Det samme synes jeg.

Jul i Svingen er min desiderte julekalenderfavoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset ser alle barna det sammen om morgenen, og i tillegg av og til om kvelden! De er 7,5 år, 10 år og 12,5 år.

Vi synes det er kjempekoselig, og er skikkelig Blåfjell-fans :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både treåringen og niåringen piler opp av senga kl sju hver morgen for å få med seg dagens episode før frokost. Det er så koselig at de har felles glede av sånt.

Jul i Svingen og andre program fra Svingen har aldri fenget her i huset. Og selv er jeg bare glad til, for jeg grøsser av Malvin-figuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både treåringen og niåringen piler opp av senga kl sju hver morgen for å få med seg dagens episode før frokost. Det er så koselig at de har felles glede av sånt.

Jul i Svingen og andre program fra Svingen har aldri fenget her i huset. Og selv er jeg bare glad til, for jeg grøsser av Malvin-figuren.

Marvin heter han vel egentlig, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin er jo halve Svingen!! Han er jo fantastisk!! Smaken er som baken og det er bra :-)

Veldig kjekt når en finner program som fenger alle. Her i huset er det Jul i Svingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-åringen ser på Blåfjell, men storebror gremmer seg og synes det er håpløst. Det samme synes jeg.

Jul i Svingen er min desiderte julekalenderfavoritt.

Ingen over ingen ved siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Femåringen min så en halv episode og fant ut at det var skummelt...

I dag hadde vi en annen femåring på besøk, hun satt klistret.

Femtenåringen min ser ikke - men hun fikk alle episodene på VHS året etter at serien gikk første gang eller noe i den dur - og jeg aner ikke hvor mange runder de filmene gikk her i huset. Det var mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest de bør veksle

Både 9-åringen og 5-åringen her i huset ser Blåfjell, men sistnevnte forstår ikke alt, og 9-åringen liker den best, selv om historien er kjent.

9-åringen liker aller best Jul i skomakergata, som vi har på dvd. Ifjor valgte h*n å heller se den enn Blåfjell.

Jeg syns de bør veksle hvert år (Jul i Svingen, de to Blåfjellfilmene, Skomakergata) slik at samme filmen går igjen maks hvert 4.år. "Til glede for nye generasjoner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentungen på 11 og jeg er veldig glade i Blåfjell begge to. :o)

Jul i Svingen falt ikke i smak her hos oss, selv om et par av episodene var så rørende at jeg måtte tørke en tåre. *hehe* Ellers mener jeg å huske at jeg syntes det var så lite julestemning i Svingen-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femåringen min så en halv episode og fant ut at det var skummelt...

I dag hadde vi en annen femåring på besøk, hun satt klistret.

Femtenåringen min ser ikke - men hun fikk alle episodene på VHS året etter at serien gikk første gang eller noe i den dur - og jeg aner ikke hvor mange runder de filmene gikk her i huset. Det var mange!

Vi så de også første gangen, rubbel og bit. Men det er liksom ikke morsomt på samme måte som Jul i Svingen. Her ler vi godt alle fem enda vi har sett Jul i Svingen mange mange mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...