Gå til innhold

Til dere bipolare 1 og 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er fordi mot oss gjør de ikke noe direkte vondt.

(da mener jeg når de ikke har drukket)

Men kontakten er ikke stor, det er mer sånn at skjer det noe blir vi kontaktet, litt oppsumert kan man si.

Noen andre som ikke er slik har også kontaktet oss i sin fortvilelse og sånn blir man lett viklet inn i en kontakt man slett ikke ønsker.

Etter at vi holder avstand fungerer det egentlig greit, men til jul nå kan det feks fort bli sånn at min mann kjører ut for å lete etter en som er lei seg/rømmer/finner ikke vedkommende.

Det er på en måte ganske umulig å stenge/kutte all kontakt.

Hvis vi gjør det vil det bli slik som man leser om i avisen av og til at, "fant person død, ligget i 3 år uten at noen reagerte".

Håper du forstår, vi har ikke mye kontakt, men blir av og til kontaktet,

Jeg skjønner godt at dere ønsker å være gode medmennesker. Tror imidlertid jeg ville ha valgt å ha noe kontakt når det ikke er krise, men sette grenser i forhold til å bli brukt under krisemaksimering.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

41

• frosken

10

• mariaflyfly

8

• Spenol(1)

6

Skrevet

Jeg skjønner godt at dere ønsker å være gode medmennesker. Tror imidlertid jeg ville ha valgt å ha noe kontakt når det ikke er krise, men sette grenser i forhold til å bli brukt under krisemaksimering.

Hei!

Ja men vi klarer aldri å ikke rykke ut.

Det er bare slik det er og det ville ikke vært noen forskjell om de var familie eller ikke, man bare handler litt på innstink, det er en form for livredning, der man aldri forstå før i situasjonen eller etter på farenivå.

Til nå er det mer tomme trusler syns jeg.

Skrevet

Hei!

Ja men vi klarer aldri å ikke rykke ut.

Det er bare slik det er og det ville ikke vært noen forskjell om de var familie eller ikke, man bare handler litt på innstink, det er en form for livredning, der man aldri forstå før i situasjonen eller etter på farenivå.

Til nå er det mer tomme trusler syns jeg.

''Ja men vi klarer aldri å ikke rykke ut.

''

Problemet med denne typen utrykninger er at de ofte vil være med på å opprettholde den destruktive atferden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...