Gjest jeg gir meg ikke før jeg blir bra Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Nå har jeg akkurat begynt på lamictal for tilbakevendende depresjoner, og går for det. Har et håp om at det skal være medisinen for meg. Fastlegen min nevnte også medisinen orfiril. Kan den også i likhet med lamictal virke på unipolare depresjoner? Sånn hvis jeg nå en gang ikke kan gå på lamictal.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Orfiril (valproat) her ikke så god effekt på depresjoner som Lamictal. Orfiril kan heller ikke brukes av kvinner som er gravide eller som kan bli det. 0 Siter
Gjest jeg gir meg ikke før jeg blir bra Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Orfiril (valproat) her ikke så god effekt på depresjoner som Lamictal. Orfiril kan heller ikke brukes av kvinner som er gravide eller som kan bli det. Da satser jeg for fullt på at lamictalen virker. Nå har jeg bare gått på den en uke, men ingen utslett foreløpig. Takk for svar. Det er godt å kunne skrive inn her når det er noe en lurer på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.