Gjest syttentretti Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva er gjennomsnittlig vekt av 4-åringer ? Har en her som veier 12 kilo..Jeg syns det er altforlite, men legen sier det ikke gjør noe... Han er frisk og rask på andre områder , en rikig durasell-kanin... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er han frisk og rask, skal du ikke bekymre deg :-) Alle barn er ikke like, og det er ikke meningen de skal være like heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjekk alt Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vekt må sees sammen med høyden. Hvis du er bekymret, bør du få sjekket ungen, kanskje mangler noen vitaminer (ikke alle tar opp vitaminene riktig), eller at tilskudd av vekthormoner bør vurderes om ungen er veldig liten/lav. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er han frisk og rask, skal du ikke bekymre deg :-) Alle barn er ikke like, og det er ikke meningen de skal være like heller. Min 8 1/2 åring veier 18 kg. - det er lite! Men hun er ikke mer enn 116 cm heller. Det viktigste er å utelukke noe, men er de friske og raske er det jo det som er viktig. Men vi følges opp fra barneavd. på sykehuset, og kommer til å gjøre det en god stund fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Min 4-åring (jente) er 98,5 cm og 15 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.