Gå til innhold

nintendo wii eller playstation 3

Gjest hvilken er gøyest?

Anbefalte innlegg

Gjest hvilken er gøyest?

Hva er dere mest fornøyde med? Skal kjøpe en av dem i julegave til to jenter på alder 9 og 14 år, men klarer ikke bestemme meg! innspill ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til en niåring ville jeg nok valgt wii, spillene til wii er mer tilpasset yngre barn enn PS3.

15-åringen min har begge, hun bruker nok PS3'en mest nå, men bruker wii'en en god del fremdeles, det varierer hvilke spill som fenger mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss blir Wii'en brukt mest av ungene, de liker Mario-spillene fra Nintendo bl..a veldig godt.

Vi bruker PS3'n som mediasenter og blue ray-spiller, men den blir nesten aldri brukt til spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...