Gjest Elextra Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Nei jeg er gift og han er gift og jeg så han ikke inn i øynene, noe jeg tror man gjør ved flørting. ''Nei jeg er gift og han er gift og jeg så han ikke inn i øynene, noe jeg tror man gjør ved flørting.'' Det går veldig fint an å flørte selv om man begge er gift og uten å se hverandre i øynene. Faktisk tror jeg det er vel så vanlig å se litt bort når man flørter . Men synes ikke din kommentar trengtes å oppfattes som flørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 NEI, flørteatferd innebærer faktisk at man ser litt ned/vekk. Og leker med/tvinner håret. Hei! Hvordan vet du det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ''Du kan si: "Så lik hun er på deg" '' Nei - "hun er så lik deg" eller "hun ligner sånn på deg". Det er da ingenting som heter "så lik hun er på deg"? Jeg skjønner hva du mener altså, men den setningen er grammatikalsk helt vill. ) Vi sier det her i Kristiansand. Har ikke tenkt på at det er dialekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Takk Da skal jeg tenke på at det er delte meninger om dette, samt at min datter nok er i den alderen der jeg er teit bare fordi jeg er hennes mamma. Jeg sa jo også til en dame en dag at hun så veldig pen ut og jeg mente det, jeg var fasinert av krøllene hennes som blandet seg med blondene og alt ble litt sånn malerisk ( om du forstår jeg så ikke på henne da jeg sa det, men jeg så på henne mye da hun ikke så på meg, og jeg tenkte "så pen hun er". Jeg kjenner henne og spør om ting hun er et hyggelig menneske. Jeg vil gjerne prøve å ta litt mer aktivt kontakt og da tenker jeg komplimenter er bra, jeg sier ikke dårlige ting. Men jeg mener det når jeg sier noe. Jeg så en mor i dag med det som for meg var et stygt plagg, det var frynsete, men jeg sa ikke dette, jeg vil jo ikke såre, hun syns sikkert det var en pen jakke. Synes du er flink jeg. :-) Jeg setter som regel alltid pris på gode ord. Og hadde du kommentert mine krøller, hadde jeg blitt glad. For jeg er glad i krøllene mine og det er alltid hyggelig å høre at andre også finner dem fine. Og i likehet med deg, ville jeg heller ikke kommentert plagget hun andre hadde på seg om jeg ikke hadde syntes det var pent. For alle har jo forskjellig smak. Men igjen. Du er flink. Og så lenge du sier positive ting som du mener, så ser jeg ikke noe fare i å si dem. Og med tanke på at jeg selv har to døtre som n¨er så og si er voksne, så har jeg vært gjennom perioder hvor omtrent alt jeg sa var flaut.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Synes du er flink jeg. :-) Jeg setter som regel alltid pris på gode ord. Og hadde du kommentert mine krøller, hadde jeg blitt glad. For jeg er glad i krøllene mine og det er alltid hyggelig å høre at andre også finner dem fine. Og i likehet med deg, ville jeg heller ikke kommentert plagget hun andre hadde på seg om jeg ikke hadde syntes det var pent. For alle har jo forskjellig smak. Men igjen. Du er flink. Og så lenge du sier positive ting som du mener, så ser jeg ikke noe fare i å si dem. Og med tanke på at jeg selv har to døtre som n¨er så og si er voksne, så har jeg vært gjennom perioder hvor omtrent alt jeg sa var flaut.... :-) Hei! : ) takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei! Skal prøve å huske på det dere skriver, ikke kommentere andres utseende. Jeg har gjort det før når jeg ser ansikter jeg liker, sånne som er symmetriske og ovale, jeg tenker på dem fordi en forskningsundersøkelse bekrefter at babyer ser lenger på "pene" ansikter enn "styggere" hvis dere skjønner og her spiller symetrien inn, de symetriske ansiktene er pene. (dette er ikke min egen mening, det er vitenskap) Jeg ser på mennesker når de ikke ser på meg. Jeg synes man godt kan gi komplimenter om utseende, altså gi positive tilbakemeldinger. Av typen: Så pen du var i dag, den kjolen kledde du, så fin du er på håret osv. Det synes jeg faktisk er positivt og mener man burde gjøre det oftere:) Så det er nok ulike meninger om dette å kommentere folks utseende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes det var en artig ting å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes det var en artig ting å si. Hei! takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes man godt kan gi komplimenter om utseende, altså gi positive tilbakemeldinger. Av typen: Så pen du var i dag, den kjolen kledde du, så fin du er på håret osv. Det synes jeg faktisk er positivt og mener man burde gjøre det oftere:) Så det er nok ulike meninger om dette å kommentere folks utseende. Hei! Ja jeg tror det var noen som mente at man ikke skulle si til menn at de er søte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.