to-barns-mamman Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jippi 8-åringen min kom med på "elitelaget" i turn :-) Hun elsker å turne, og er i følge en av trenerne et "naturtalent" så vi "invisterer" tid, kjøring og mye venting nå. Men hun synes det er helt topp med 4,5 t trening i uken + all den tiden hun bruker på turnmatta hjemme i stua :-) Nå trener hun sammen med jenter i alle aldre, - opp mot videregående skole, og det synes jo hun er flott, - ser opp til dem og vet hun skal bli like god - ikke noe i veien med selvtillitten på den lille frøkna :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjempeartig! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Så kjekt! Turn er en flott idrett. Det er fint når ungene opplever mestring, enten det er på det ene eller det andre feltet. Jeg har én som fikk slike opplevelser på skolen og én som hovedsaklig får det med en ball - men vi støtter uansett opp så godt vi kan. Det er en nyttig erfaring å oppleve at det hjelper å øve / trene, og at alle kan bli bedre (selv om man ikke når noe elitenivå) ved å gjøre nettopp det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Så flott! Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Så morsomt! :-) Gratulerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soccer mum Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Så flott Sønnen min tror han er en av de beste på fotball-laget, noe som overhodet ikke stemmer, men så lenge han er fornøyd, så.... ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Så flott Sønnen min tror han er en av de beste på fotball-laget, noe som overhodet ikke stemmer, men så lenge han er fornøyd, så.... ;D Helt enig - bare la ham holde på. I fotball kommer ikke sannhetens øyeblikk før de er 13 år (hvis klubben følger reglene), og innen da kan det hende han har rett :-) Det er ikke nødvendigvis stjernene på G8 som blir best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.