Gå til innhold

OBS - skryteinnlegg :-)

to-barns-mamman

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Jippi 8-åringen min kom med på "elitelaget" i turn :-)

Hun elsker å turne, og er i følge en av trenerne et "naturtalent" så vi "invisterer" tid, kjøring og mye venting nå. Men hun synes det er helt topp med 4,5 t trening i uken + all den tiden hun bruker på turnmatta hjemme i stua :-)

Nå trener hun sammen med jenter i alle aldre, - opp mot videregående skole, og det synes jo hun er flott, - ser opp til dem og vet hun skal bli like god - ikke noe i veien med selvtillitten på den lille frøkna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt! Turn er en flott idrett.

Det er fint når ungene opplever mestring, enten det er på det ene eller det andre feltet. Jeg har én som fikk slike opplevelser på skolen og én som hovedsaklig får det med en ball - men vi støtter uansett opp så godt vi kan.

Det er en nyttig erfaring å oppleve at det hjelper å øve / trene, og at alle kan bli bedre (selv om man ikke når noe elitenivå) ved å gjøre nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soccer mum

Så flott :)

Sønnen min tror han er en av de beste på fotball-laget, noe som overhodet ikke stemmer, men så lenge han er fornøyd, så.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott :)

Sønnen min tror han er en av de beste på fotball-laget, noe som overhodet ikke stemmer, men så lenge han er fornøyd, så.... ;D

Helt enig - bare la ham holde på. I fotball kommer ikke sannhetens øyeblikk før de er 13 år (hvis klubben følger reglene), og innen da kan det hende han har rett :-) Det er ikke nødvendigvis stjernene på G8 som blir best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...