jubalong70 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 ''Så var han en stund forelsket i ei klassevenninne av storesøstera som går i 7. klasse.'' Gjentar - fremmelig fyr Sukk, ja... Bare sånn for å helle bensin på bålet - han er også forelsket i Selen Gomez (kjæresten til Justin Bieber). Hun er 19, og i følge min søte lille 6-åring bare "sååååå fin". Da vi var på Kypros i sommer falt han helt i staver over ei jente i bassenget. Hun var vel rundt 15 tenker jeg. Sukk... lurer på hvor dette skal ende... Jeg blir sikkert farmor før jeg blir mormor i alle fall... Med mindre han satser på å gå for de som er over menopausen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Sukk, ja... Bare sånn for å helle bensin på bålet - han er også forelsket i Selen Gomez (kjæresten til Justin Bieber). Hun er 19, og i følge min søte lille 6-åring bare "sååååå fin". Da vi var på Kypros i sommer falt han helt i staver over ei jente i bassenget. Hun var vel rundt 15 tenker jeg. Sukk... lurer på hvor dette skal ende... Jeg blir sikkert farmor før jeg blir mormor i alle fall... Med mindre han satser på å gå for de som er over menopausen Haha, saa skjoenn han hoeres ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Sukk, ja... Bare sånn for å helle bensin på bålet - han er også forelsket i Selen Gomez (kjæresten til Justin Bieber). Hun er 19, og i følge min søte lille 6-åring bare "sååååå fin". Da vi var på Kypros i sommer falt han helt i staver over ei jente i bassenget. Hun var vel rundt 15 tenker jeg. Sukk... lurer på hvor dette skal ende... Jeg blir sikkert farmor før jeg blir mormor i alle fall... Med mindre han satser på å gå for de som er over menopausen Skjønner godt hva du mener ;-) Min voksne datter maner stadig fram skrekkbilder om lillebroren. Han er født med en helt annen trang til godsaker (alt fra søt drikke til kaker og godteri) enn hun er - og hun er helt sikker på hva som kommer til å skje når han oppdager alkohol og damer: "Han kommer til å ha unger over hele bydelen, bare vent!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Haha, saa skjoenn han hoeres ut LOL! Han er jo det - absolutt. Fin både utenpå og inni 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skjønner godt hva du mener ;-) Min voksne datter maner stadig fram skrekkbilder om lillebroren. Han er født med en helt annen trang til godsaker (alt fra søt drikke til kaker og godteri) enn hun er - og hun er helt sikker på hva som kommer til å skje når han oppdager alkohol og damer: "Han kommer til å ha unger over hele bydelen, bare vent!" LOL! Det blir spennende å se 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hjelpes, det høres slitsomt, og ikke minst dyrt ut.. Våre gir til de nærmeste vennene, og da en gave til ca 50 kr. Synes det er helt greit. Men hvis vi skulle ha gitt til så mange, måtte det ha blitt en neglelakk her, en lipgloss der, kjøleskapsmagnet og annet dill dall fra H&M, bokhandelen, Nille osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.