Gå til innhold

Vennegaver.... tips? 7-12 år

MHC

Anbefalte innlegg

''Så var han en stund forelsket i ei klassevenninne av storesøstera som går i 7. klasse.''

Gjentar - fremmelig fyr :D

Sukk, ja...

Bare sånn for å helle bensin på bålet - han er også forelsket i Selen Gomez (kjæresten til Justin Bieber). Hun er 19, og i følge min søte lille 6-åring bare "sååååå fin".

Da vi var på Kypros i sommer falt han helt i staver over ei jente i bassenget. Hun var vel rundt 15 tenker jeg.

Sukk... lurer på hvor dette skal ende... Jeg blir sikkert farmor før jeg blir mormor i alle fall... Med mindre han satser på å gå for de som er over menopausen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, ja...

Bare sånn for å helle bensin på bålet - han er også forelsket i Selen Gomez (kjæresten til Justin Bieber). Hun er 19, og i følge min søte lille 6-åring bare "sååååå fin".

Da vi var på Kypros i sommer falt han helt i staver over ei jente i bassenget. Hun var vel rundt 15 tenker jeg.

Sukk... lurer på hvor dette skal ende... Jeg blir sikkert farmor før jeg blir mormor i alle fall... Med mindre han satser på å gå for de som er over menopausen ;)

Haha, saa skjoenn han hoeres ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, ja...

Skjønner godt hva du mener ;-)

Min voksne datter maner stadig fram skrekkbilder om lillebroren. Han er født med en helt annen trang til godsaker (alt fra søt drikke til kaker og godteri) enn hun er - og hun er helt sikker på hva som kommer til å skje når han oppdager alkohol og damer: "Han kommer til å ha unger over hele bydelen, bare vent!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener ;-)

Min voksne datter maner stadig fram skrekkbilder om lillebroren. Han er født med en helt annen trang til godsaker (alt fra søt drikke til kaker og godteri) enn hun er - og hun er helt sikker på hva som kommer til å skje når han oppdager alkohol og damer: "Han kommer til å ha unger over hele bydelen, bare vent!"

LOL! Det blir spennende å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, det høres slitsomt, og ikke minst dyrt ut..

Våre gir til de nærmeste vennene, og da en gave til ca 50 kr.

Synes det er helt greit.

Men hvis vi skulle ha gitt til så mange, måtte det ha blitt en neglelakk her, en lipgloss der, kjøleskapsmagnet og annet dill dall fra H&M, bokhandelen, Nille osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...