Gå til innhold

7 mnd - lite interessert om dagen


Gjest Karinamor

Anbefalte innlegg

Gjest Karinamor

Sønnen min på 7 mnd er trolig nå kun interessert i pupp om morgenen!

Han blir ammet alt fra 05 til 07 om morgenen og da en gang til før vi står opp kl 09.

Så får han grøt, middag, dessert, vann og grøt igjen om kvelden før han sovner kl 1930.

Det hender han også blir ammet i 14-tiden, men da må jeg "tvinge" han til å snu seg inn til brystet mitt.

Han virker altså mett!

Andre som har det som dette?

Håper jeg ikke mister melka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære Karinamor. Det anbefales å amme før du tilbyr barnet ditt fast føde i form av grøt,middag, frukt. Hvis han har spist en god porsjon av grøt kan du ikke for vente at han er særlig interresset i morsmelk. Hva med å pumpe deg og gi til et måltid på kopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vært sånn lenge. Han har ikke ro på seg til å spise pupp når alt annet er så mye mer spennende ;-) Så han får også bare om natten/morgenen. Dersom han blir mer interessert etterhvert kan man øke produksjonen igjen ved å amme ofte. Jeg har ikke klart å få noen suksess ved å legge meg i senga stille og rolig og amme på dagen - det funker bare ikke. Dessuten jobber jeg nå noen dager i uka. Jeg "gidder ikke" å pumpe lenger heller, etter å ha stresset masse i 5-6 måneder med amming og pumping hver time i perioder og ennå for lite melk. Men jeg har avfunnet meg med at sånn er han. Han får grøt, middag, litt frukt og Collet erstatning, og har såvidt begynt å knaske litt på knekkebrød. Tenkte å starte litt med brødskive etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...