AAA Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Utrolig bra :-)) Hun var sikkert den mest fargerike hyrden noen hadde sett! )) Klart hun var. Veldig fin hyrde med røde kinn og svarte fregner. Hehe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 ...Du skal muligens selge en palle dopapir også, mens du er i siget?? Blir vel satt til å selge noe lodd, tipper jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg hadde blitt pottesur over et sånt opplegg, og hadde uten tvil latt ungen min (og meg selv) slippe unna de neste konsertene. Men jeg har en mistanke om at det ikke er den politisk korrekte løsningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ...Du skal muligens selge en palle dopapir også, mens du er i siget?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Faen. Fant akkurat ut at jeg skal stille med kake også. Ting går visst litt på halv tolv her... La du merke til at det stod at alle kakebakende mødre skulle sitte på første rad i røde klær? Og at alle kakefat burde være sorte ovale fat? *hjelpsom prust* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Helt ærlig.. jeg har aldri skjønt tingen med at unger skal være med på fritidsaktiviteter de ikke trives med.. vet det ikke er PK å si sånt, men jeg gjør det allikevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 La du merke til at det stod at alle kakebakende mødre skulle sitte på første rad i røde klær? Og at alle kakefat burde være sorte ovale fat? *hjelpsom prust* *fnis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 La du merke til at det stod at alle kakebakende mødre skulle sitte på første rad i røde klær? Og at alle kakefat burde være sorte ovale fat? *hjelpsom prust* Med tilhørende kakespader. Problem solved: Hun har fått omgangssyke. Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Ungen har fått ongangssyke. Det er første gangen jeg har vært litt letta over en slik løsning. Samtidig slipper jeg nemlig unna et forhatt opplegg på skolen min i dag, med gyldig fraværsgrunn. Det er nesten så jeg drister meg til å kalle det en vinn-vinn-situasjon. Og dette sier jeg etter å ha vaska gulv og vegger i gangen uttafor soverommet til Datra og dusja ungen midt på natta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ungen har fått ongangssyke. Det er første gangen jeg har vært litt letta over en slik løsning. Samtidig slipper jeg nemlig unna et forhatt opplegg på skolen min i dag, med gyldig fraværsgrunn. Det er nesten så jeg drister meg til å kalle det en vinn-vinn-situasjon. Og dette sier jeg etter å ha vaska gulv og vegger i gangen uttafor soverommet til Datra og dusja ungen midt på natta. *liker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ungen har fått ongangssyke. Det er første gangen jeg har vært litt letta over en slik løsning. Samtidig slipper jeg nemlig unna et forhatt opplegg på skolen min i dag, med gyldig fraværsgrunn. Det er nesten så jeg drister meg til å kalle det en vinn-vinn-situasjon. Og dette sier jeg etter å ha vaska gulv og vegger i gangen uttafor soverommet til Datra og dusja ungen midt på natta. *urk* Men aldri så ille at det ikke er godt for noe ;-) God bedring til snuppa, også får vi håpe at du slipper unna! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Å hellemin, nå kommer jeg på da jeg sendte datteren i barnehagen i fullt nisseutstyr, komplett med påmalte røde kinn og fregner, og de ansatte sto med stive smil da jeg kom med henne. For hun skulle være............Hyrde på marken. Iiiiik! Jeg glemte nissefestdagen på førskolen da datteren min var 6 år. Heldigvis var hun tilfeldigvis kledd i rødaktig joggedress - og en erfaren, forståelsesfull ansatt fant en lue til henne i gjenglemt-haugen (som er stor på en skole med 700 elever). Min eldste var _veldig_ nøye på sånt, så det med den røde dressen var utrolig flaks. Lillebroren ville ikke brydd seg nevneverdig. Det er litt vanskeligere å tilfeldigvis være kledd som hyrde, vismann eller engel :-) Venninnen min fikk beskjed omtrent på sengekanten et år, om at datteren skulle være _kjøttmeis_ dagen etter... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg glemte nissefestdagen på førskolen da datteren min var 6 år. Heldigvis var hun tilfeldigvis kledd i rødaktig joggedress - og en erfaren, forståelsesfull ansatt fant en lue til henne i gjenglemt-haugen (som er stor på en skole med 700 elever). Min eldste var _veldig_ nøye på sånt, så det med den røde dressen var utrolig flaks. Lillebroren ville ikke brydd seg nevneverdig. Det er litt vanskeligere å tilfeldigvis være kledd som hyrde, vismann eller engel :-) Venninnen min fikk beskjed omtrent på sengekanten et år, om at datteren skulle være _kjøttmeis_ dagen etter... ''Venninnen min fikk beskjed omtrent på sengekanten et år, om at datteren skulle være _kjøttmeis_ dagen etter.'' Husker mange rare krav her også. Hvordan kler man en unge som skal være kjøttmeis? Dette ville jeg ikke greid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Med tilhørende kakespader. Problem solved: Hun har fått omgangssyke. Hehe Glemte kakespadene. Godt du leste det selv :-) Jaja - skjønte ikke helt om du foretrakk omgangssyke fremfor korkonsert....? *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Syns du det er helt greit med en eksamen i en fritidsaktivitet fra 3.klasse? Syns det er helt sykt jeg. Hva skjer med de som ikke står? De får vel ikke akkurat rette piffen for å ville fortsette ( Det funker kanskje omtrent som innenfor karate o.l. - de slippes ikke opp til gradering hvis det ikke er svært store sjanser for at de består. Men jeg har egentlig ikke peiling på ballett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ''Venninnen min fikk beskjed omtrent på sengekanten et år, om at datteren skulle være _kjøttmeis_ dagen etter.'' Husker mange rare krav her også. Hvordan kler man en unge som skal være kjøttmeis? Dette ville jeg ikke greid. ''Husker mange rare krav her også. Hvordan kler man en unge som skal være kjøttmeis? Dette ville jeg ikke greid.'' Svarte longs, gul genser, pappas svarte slips og en svart lue. Vips! Kjøttmeis! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ungen har fått ongangssyke. Det er første gangen jeg har vært litt letta over en slik løsning. Samtidig slipper jeg nemlig unna et forhatt opplegg på skolen min i dag, med gyldig fraværsgrunn. Det er nesten så jeg drister meg til å kalle det en vinn-vinn-situasjon. Og dette sier jeg etter å ha vaska gulv og vegger i gangen uttafor soverommet til Datra og dusja ungen midt på natta. Grøss & gru. Men jeg skjønner jo hva du mener... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ''Husker mange rare krav her også. Hvordan kler man en unge som skal være kjøttmeis? Dette ville jeg ikke greid.'' Svarte longs, gul genser, pappas svarte slips og en svart lue. Vips! Kjøttmeis! ) Oi, så kreativ du er :-) *imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ungen har fått ongangssyke. Det er første gangen jeg har vært litt letta over en slik løsning. Samtidig slipper jeg nemlig unna et forhatt opplegg på skolen min i dag, med gyldig fraværsgrunn. Det er nesten så jeg drister meg til å kalle det en vinn-vinn-situasjon. Og dette sier jeg etter å ha vaska gulv og vegger i gangen uttafor soverommet til Datra og dusja ungen midt på natta. Gratulerer med spysjuka! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ''Husker mange rare krav her også. Hvordan kler man en unge som skal være kjøttmeis? Dette ville jeg ikke greid.'' Svarte longs, gul genser, pappas svarte slips og en svart lue. Vips! Kjøttmeis! ) Det hadde jeg ikke kommet på en gang:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.