Gjest lei av søl Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er på utkikk etter en kopp som ikke søler for en på halvannet år. Jeg har sett dem før. De ser ut som vanlige tutkopper, men barna må suge på den for å få ut drikken. Hvis man snur den på hodet kommer det ingenting ut. Hvor kjøper man sånne? Har sett etter det i babybutikker på nettet, men finner ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Avent finnes på apotek og Rema, og Coop: http://www.google.no/search?q=avent+magic&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ixrpTorHF8zogQfe7dD8CA&ved=0CFoQsAQ&biw=1366&bih=544 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da mine var små kjøpte jeg sånne i dagligvarebutikken, like ved smokker og babyutstyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Avent finnes på apotek og Rema, og Coop: http://www.google.no/search?q=avent+magic&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ixrpTorHF8zogQfe7dD8CA&ved=0CFoQsAQ&biw=1366&bih=544 Avent gikk rett i søpla hos meg, syntes det var håpløse greier. Søker litt på nett og ser det er mange som er misfornøyde med Avent. De lekker! Da mine var små kjøpte jeg Playtex på Cubus av alle ting. Var aldri noe problem, og har de fremdeles i skapet. Greit når vi har småtroll på besøk. Har hørt de finnes på Sparkjøp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da mine var små kjøpte jeg slike på dagligvarebutikken. De fungerer helt supert enda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Avent gikk rett i søpla hos meg, syntes det var håpløse greier. Søker litt på nett og ser det er mange som er misfornøyde med Avent. De lekker! Da mine var små kjøpte jeg Playtex på Cubus av alle ting. Var aldri noe problem, og har de fremdeles i skapet. Greit når vi har småtroll på besøk. Har hørt de finnes på Sparkjøp Hos oss er det omvendt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Avent gikk rett i søpla hos meg, syntes det var håpløse greier. Søker litt på nett og ser det er mange som er misfornøyde med Avent. De lekker! Da mine var små kjøpte jeg Playtex på Cubus av alle ting. Var aldri noe problem, og har de fremdeles i skapet. Greit når vi har småtroll på besøk. Har hørt de finnes på Sparkjøp Jeg har tilgode aa finne en "no-spill" kopp som gjoer det umulig for minstejenta aa soele. Jeg har faktisk gitt opp - hun finner alltid en maate uansett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er ikke glad i disse tette koppene. De lærer ungene at koppen er for å leke med. Og det blir dobbelt gris...fordi koppen ikke er helt tett likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.