Gå til innhold

Hva skal du gjøre på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke. Kose meg med kjæresten antagelig. Håper vi ikke blir budne bort noe sted, liker meg best hjemme med ham jeg. :o)

Skrevet

Håper vi skal være hjemme og slappe av alene. Spise kalkunbryst og kose oss :o) Liker å være hjemme på nyttårsaften for vi har fantastisk utsikt over rakettene her :o)

Gjest Hulderen
Skrevet

Vet ikke. Kose meg med kjæresten antagelig. Håper vi ikke blir budne bort noe sted, liker meg best hjemme med ham jeg. :o)

Tror du at dere kan bli bedt noe sted nå, så sent? Folk planlegger vel julaften i god tid?

Skrevet

Tror du at dere kan bli bedt noe sted nå, så sent? Folk planlegger vel julaften i god tid?

Julaften?

Skrevet

Det er nyttårsaften, ikke julaften.

Gjest Mr. Remlow
Skrevet

Jeg skal være hjemme alene for meg selv, og er glad for det.

Orker ikke noe annet.

Men så er jeg i midten av 30-åra da, så har fått min (over)dose nyttårsfester.

Skrevet

Nå er det snakk om nyttårsaften her da. :o) Har aldri hatt noe spesielt forhold til nyttårsaften og foretrekker å feire den i fred og ro.

Julaften er i boks forlengst. :o)

Gjest Hulderen
Skrevet

Nå er det snakk om nyttårsaften her da. :o) Har aldri hatt noe spesielt forhold til nyttårsaften og foretrekker å feire den i fred og ro.

Julaften er i boks forlengst. :o)

Jeg har lest så mange juletråder her inne at jeg klarte å blingse. Jeg vet heller ikke hva jeg skal på nyttårsaften, kanskje jeg skal invitere deg?

;-)

Skrevet

Eldstemann skal holde (bio)farmor med selskap, saa da blir det bare oss og minstejenta. Vi skal nok ta det helt med ro, men kanskje vi deler en halvflaske champagne foer vi legger oss.

Skrevet

Sitte på badet med bikkjedyret og forbanne de naboene som svir av flere tusen kroner på fyrverkeri...

Skrevet

Jeg også har tenkt å spise og drikke noe godt. Kanskje det kommer noen venner på besøk. En ting er sikkert: Jeg skal ikke kjøpe en eneste rakett :-)

Skrevet

Jeg vil være hjemme, vi har fin utsikt til å se masse fyrverkeri :-) Vi skal spise god mat, spille brettspill med ungene og se på rakettene. Håper jeg. Jeg vil ikke på fest.

Skrevet

Ingen planer er lagt, men jeg håper jo at det blir litt liv og røre sammen med venner og deres barn. Aller helst kunne jeg tenkt meg en ordentlig fest, men i denne fasen av livet er ikke det så aktuelt; har ikke hjerte til å sende bort ungene på en så spesiell kveld for dem.

God mat og godt drikke hører i alle fall med, og blir vi her vi bor så ender vi nok hos en nabo etter kl. midnatt. Og det er alltid trivelig. :-)

Skrevet

For meg har nyttårsaften bestandig vært en kveld for fest med venner, og en kveld jeg gjerne ser frem til etter familieselskaper i julen.

Heldigvis er vi buden bort også i år. :) Fest med både voksne og barn - tror det blir bra!

Skrevet

For meg har nyttårsaften bestandig vært en kveld for fest med venner, og en kveld jeg gjerne ser frem til etter familieselskaper i julen.

Heldigvis er vi buden bort også i år. :) Fest med både voksne og barn - tror det blir bra!

Nyttårshelgen skal tilbringes på et Quality Resort hotell med mann, barn, svigerbarn og barnebarn.

Det er tredje året vi gjør dette og har vært veldig vellykket tidligere. Fint for ungene med aktivitetsleder, barnedisco, Piccolo, badeland og Superland. Små og store koser seg og alle kan være gjester, det er deilig.

Skrevet

Vi skal gjøre som alle år - ta med ungene opp på nærmeste fjelltopp der "alle" samles. Der tennes det et digert bål, og så har vi med varm drikke på termos og brenner ut det gamle året :-).

Skrevet

ingen planer ennå.

Enten feiring bare kjernefamilien i lag eller kanskje invitere noen venner over?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...