Gå til innhold

dritt lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg litt usikker på hva du mener med "fortjener dette".

Hvis du tenker på slettingen av innlegget ditt så har webmaster etter min oppfatning opptrådt helt korrekt i forhold til det regelverket han er satt til å forvalte.

Slike innlegg er svært uheldige for andre mennesker i en vanskelig situasjon, og du selv vil heller ikke få noe positivt utbytte av et slikt innlegg.

Hvis du i stedet tenker på å ha "fortjent" det livet du lever, de problemene du har e.l. så er det langtifra slik at man opplever det man "fortjener" her i livet. Livet er ikke "rettferdig" på noen måte som om en "ytre instans" skulle styrt det.

Man kan oppleve glede/lykke/velvære her i livet, men da må man strebe etter det. Noen må jobbe mer enn andre for å komme dit. Dette er selvsagt ikke "rettferdig" - men det er like lite noe man kan styre som at enkelte har et utseende som gjør at man har er gjenstand for større interesse blant det annet kjønn enn andre, at noen er mer intelligente/skoleflinke e.l. enn andre eller at man er født i et land som har ressurser til å gi innbyggerene et brukbart helsetilbud eller ikke.

Man må simpelthen ta det utgangspunktet man har og jobbe utifra det for å oppnå det man ønsker.

I ditt tilfelle innebærer det å bruke hjelpeapparatet rundt deg på best mulig måte. Snakke med psykologen din og gå i dypden på problemene dine, følelsene dine, tankene dine om hva som er vanskelig og hvorfor det er det og evt. spørre om medisinering (SSRI e.l.). Og du må innse at selv når du kan bruke hjelpeapparatet på en produktiv måte, så vil det ta tid å oppnå det du ønsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37374-dritt-lei/#findComment-142186
Del på andre sider

psychogrevling

Det er relativt lite viktig å bruke energien sin på å gruble over hvorfor ting er som de er.

Har en lite energi, bør en bruke den på å få til en positiv endring.

du aner ikke hva du prater om!

jeg har mer energi enn veldig mange. Selvom jeg tar meg en 2timers treningsøkt med hardt kjør hele tiden kan jeg fortsatt ha energi igjen til nok en slik treningsøkt...

men nok om det. skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å legge igjen en slik kommentar. hadde jeg skrevet litt om hva som er galt så hadde det vært OK, men å si noe uten å vite noe.... BORTKASTET!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37374-dritt-lei/#findComment-142612
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...