avidi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 13-åringen min har kommet i sin andre "trassalder", han kverrulerer på absolutt alt jeg sier og er så sur som bare fy. Det er et mas om morgenen før han skal på skolen, står opp i site liten og somler så han kommer seg for sent ut av døra og må forte seg til skolen. Så fort leksene er unnagjort er det nesa med i PC`en g der blir han sittende til jeg for 10- tiende gang sier at han skal finne på noe annet. Utover håndballtreningen er det ingenting annet en spill og atter spill som interesserer ham. Det er en smule slitsomt selv om jeg vet at det er noe som glir over om noen år. Savner den blide glade gutten jeg hadde for et år siden:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hehe.... det tok litt tid før jeg skjønte overskriften din, men den er kostelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest v cxvzx Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kontakt leverandør av internett og hør hvordan du skal sperre for bruk på natta. Sikker på at han ikke sitter oppe og spiller og er litt avhengig? Du bør sjekke opp dette nærmere og snakke med han om det. En del ungdommer utvikler avhengighet, er oppe om natta og deres utvikling og læring stopper opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Kontakt leverandør av internett og hør hvordan du skal sperre for bruk på natta. Sikker på at han ikke sitter oppe og spiller og er litt avhengig? Du bør sjekke opp dette nærmere og snakke med han om det. En del ungdommer utvikler avhengighet, er oppe om natta og deres utvikling og læring stopper opp. Jeg har satt tidsbegrensninger på PC`en så han får ikke brukt den på sen kveldstid og natt. Han har ikke pc på rommet sitt og jeg sjekker at han sover før jeg legger meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest v cxvzx Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har satt tidsbegrensninger på PC`en så han får ikke brukt den på sen kveldstid og natt. Han har ikke pc på rommet sitt og jeg sjekker at han sover før jeg legger meg. Smart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.