Gå til innhold

ja, rekti!!!

Gjest beromsålite

Anbefalte innlegg

Gjest beromsålite

ingen bryr seg, men hva hadde jeg forventet meg....?

alle er opptatt med seg og sine...

ikke rart det er mye elendighet her i verden sier nå jeg....

kan ikke endres så lenge alle tenker på seg selv.....

hvis alle bare hadde giddet å se litt rundt seg.

forstå seg på de rundt seg og ikke bare tenke på seg selv og sitt eget beste!

samme faen......

samme gjæla alle samma....

jeg har mine problemer, jeg skal da ikke være nødt til å ta på meg andres problemer også!

nei, seff ikke! må for all del ikke finne på å hjelpe andre.

kunne jo hende du blir "smittet" eller påfører deg selv følelser overfor andre enn de som står deg nærmest!

åh, alle dere som er slik; gjør meg en tjeneste å oppfør dere som mennesker, ikke det dere er!

det er mange av oss som kunne trengt en utstrakt arm, eller noen støttende ord.

Samme om det er til god hjelp eller ikke, bare tanken på at noen, der ute, tenker litt på oss er bra nok!

jeg forlanger ikke mye, bare et ord som viser at du har lagt merke til meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37377-ja-rekti/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en del medmennesker i denn e verden, mennesker som bryr seg.

Jeg forsøker selv å være et av dem; tiden får vise om jeg lykkes med det.

Du ba om oppmerksomhet, og har nå fått det *s* Du har dine grunner til å gjøre dette på denne måten - og jeg er nysgjerrig. Fortell meg gjerne grunnene til at du valgte å skrive et innlegg som dette for å få oppmerksomhet...da jeg aner mye bitterhet og skuffelse her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37377-ja-rekti/#findComment-142192
Del på andre sider

psychogrevling

Det finnes en del medmennesker i denn e verden, mennesker som bryr seg.

Jeg forsøker selv å være et av dem; tiden får vise om jeg lykkes med det.

Du ba om oppmerksomhet, og har nå fått det *s* Du har dine grunner til å gjøre dette på denne måten - og jeg er nysgjerrig. Fortell meg gjerne grunnene til at du valgte å skrive et innlegg som dette for å få oppmerksomhet...da jeg aner mye bitterhet og skuffelse her...

Hei!

Grunnen til at jeg skrev dette innlegget, er at jeg ofte føler meg glemt og tilsidesatt..

hjemme spør alle hvordan det står til med søstra mi,men aldri hvordan jeg har det.

Venner kan godt sitte å fortelle meg om hva de har gjort siden sist og er raske med å legge ut om alt som plager dem, men hvis jeg forsøker å åpne kjeften for å fortelle hva som plager meg eller hva jeg har gjort i det siste, avbryter de meg tvert.

Jeg føler ingen har tid til meg, og langt mindre lyst til å ta seg tid til meg...

Samme hvor jeg kommer bruker folk meg..

Jeg har alltid vært ivrig etter å hjelpe folk, men de utnytter det til de grader.

Skal høre mine råd i alle saker, bruker meg som mellomledd dersom det oppstår konklikter og partene ikke vil prate med hverandre...

Jeg går lei....

Jeg vil bare ha litt oppmerksomhet..

Bare det å spørre meg hvordan jeg har det, og virkelig være interessert i å høre svaret er nok....

jeg vil føle at noen bryr seg, at jeg betyr noe for de som står meg nærmest....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37377-ja-rekti/#findComment-142687
Del på andre sider

Hei!

Grunnen til at jeg skrev dette innlegget, er at jeg ofte føler meg glemt og tilsidesatt..

hjemme spør alle hvordan det står til med søstra mi,men aldri hvordan jeg har det.

Venner kan godt sitte å fortelle meg om hva de har gjort siden sist og er raske med å legge ut om alt som plager dem, men hvis jeg forsøker å åpne kjeften for å fortelle hva som plager meg eller hva jeg har gjort i det siste, avbryter de meg tvert.

Jeg føler ingen har tid til meg, og langt mindre lyst til å ta seg tid til meg...

Samme hvor jeg kommer bruker folk meg..

Jeg har alltid vært ivrig etter å hjelpe folk, men de utnytter det til de grader.

Skal høre mine råd i alle saker, bruker meg som mellomledd dersom det oppstår konklikter og partene ikke vil prate med hverandre...

Jeg går lei....

Jeg vil bare ha litt oppmerksomhet..

Bare det å spørre meg hvordan jeg har det, og virkelig være interessert i å høre svaret er nok....

jeg vil føle at noen bryr seg, at jeg betyr noe for de som står meg nærmest....

Vanskelig å gi noe konkret råd der....men markere deg selv noe mer kanskje...bli litt mer dominerende....lære deg å si nei...?

Kan hende det vil hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37377-ja-rekti/#findComment-142813
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...