Gå til innhold

Liker ikke piller men...

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

I dag var det noen som ville kaste tre imovane 7,5 mg. "Kaste, jeg kan ta dem for jeg har alt et skadelig forbruk av medisiner" sa jeg. Fikk dem og, de bare lo av meg.

Men jeg var seriøs. Liker slike piller men trenger dem ikke nå, sover jo greit nå. Har jeg et problem tror dere?

Er helt imot piller på en måte, kan få det for meg å kutte ut alt av piller, også det legene vil jeg skal ta. Men ettter de sa jeg har et skadelig forbruk er jeg enda mer tent på piller, hvor er logikken i det da?

Skrevet

Det var du som sa du hadde et skadelig forbruk i følge det du skriver og ikke dem. Du trigget vel deg selv på et vis gjennom dette.

Gjest Matariki
Skrevet

Det var du som sa du hadde et skadelig forbruk i følge det du skriver og ikke dem. Du trigget vel deg selv på et vis gjennom dette.

Nei, visste ikke at jkeg hadde et skadelig forbruk. De sa det der jeg var innlagt, bare lo av det og tok det ikke særlig seriøst. Men lurer på om det er sant. Vet ikke, syns ikke jeg tar så masse piller i grunn.

Skrevet

Nei, visste ikke at jkeg hadde et skadelig forbruk. De sa det der jeg var innlagt, bare lo av det og tok det ikke særlig seriøst. Men lurer på om det er sant. Vet ikke, syns ikke jeg tar så masse piller i grunn.

Jeg gikk ut fra det du skrev om episoden med Imovane:

''Kaste, jeg kan ta dem for jeg har alt et skadelig forbruk av medisiner''

Jeg visste ikke at de også har sagt det der du var innlagt, men det gir jo god grunn til å tro at du har et problem.

Gjest Matariki
Skrevet

Jeg gikk ut fra det du skrev om episoden med Imovane:

''Kaste, jeg kan ta dem for jeg har alt et skadelig forbruk av medisiner''

Jeg visste ikke at de også har sagt det der du var innlagt, men det gir jo god grunn til å tro at du har et problem.

Er bare så rart. Føler ikke at jeg misbruker, jeg bruker.

Skrevet

Syns du skal konsentrere deg om å ta de medisinene som er sist er avtalt med legen.

Gjest Matariki
Skrevet

Syns du skal konsentrere deg om å ta de medisinene som er sist er avtalt med legen.

Gjør det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...