Gjest Matariki Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 I dag var det noen som ville kaste tre imovane 7,5 mg. "Kaste, jeg kan ta dem for jeg har alt et skadelig forbruk av medisiner" sa jeg. Fikk dem og, de bare lo av meg. Men jeg var seriøs. Liker slike piller men trenger dem ikke nå, sover jo greit nå. Har jeg et problem tror dere? Er helt imot piller på en måte, kan få det for meg å kutte ut alt av piller, også det legene vil jeg skal ta. Men ettter de sa jeg har et skadelig forbruk er jeg enda mer tent på piller, hvor er logikken i det da? 0 Siter
Gjest oidada Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Det var du som sa du hadde et skadelig forbruk i følge det du skriver og ikke dem. Du trigget vel deg selv på et vis gjennom dette. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Det var du som sa du hadde et skadelig forbruk i følge det du skriver og ikke dem. Du trigget vel deg selv på et vis gjennom dette. Nei, visste ikke at jkeg hadde et skadelig forbruk. De sa det der jeg var innlagt, bare lo av det og tok det ikke særlig seriøst. Men lurer på om det er sant. Vet ikke, syns ikke jeg tar så masse piller i grunn. 0 Siter
Gjest oidada Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Nei, visste ikke at jkeg hadde et skadelig forbruk. De sa det der jeg var innlagt, bare lo av det og tok det ikke særlig seriøst. Men lurer på om det er sant. Vet ikke, syns ikke jeg tar så masse piller i grunn. Jeg gikk ut fra det du skrev om episoden med Imovane: ''Kaste, jeg kan ta dem for jeg har alt et skadelig forbruk av medisiner'' Jeg visste ikke at de også har sagt det der du var innlagt, men det gir jo god grunn til å tro at du har et problem. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Jeg gikk ut fra det du skrev om episoden med Imovane: ''Kaste, jeg kan ta dem for jeg har alt et skadelig forbruk av medisiner'' Jeg visste ikke at de også har sagt det der du var innlagt, men det gir jo god grunn til å tro at du har et problem. Er bare så rart. Føler ikke at jeg misbruker, jeg bruker. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Syns du skal konsentrere deg om å ta de medisinene som er sist er avtalt med legen. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Syns du skal konsentrere deg om å ta de medisinene som er sist er avtalt med legen. Gjør det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.