Gå til innhold

Mona Høiness

Gjest ikke fulgt med helt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett hvordan man har profilert seg, så havner man ikke der hun har gjort uten at hun _også_ er dyktig.

Tja, om hun er faglig dyktig kan jeg ikke uttale meg om, jeg har hverken vært hennes klient eller kollega. Men klok tror jeg nok at hun er på bakgrunn av utallige uttalelser og synspunkter fra hennes side i media.

''God mulig at jeg ville likt henne hvis jeg møtte henne, men det inntrykket jeg fikk av henne da sitter, desverre.''

Jeg har truffet henne et par ganger, og tror du ville likt henne :). Jeg var også fordomsfull, og synes hun har oppført seg litt tåpelig i noen sammenhenger, men hun er en grepa og åpen dame.

Ok. Godt mulig dere har rett:)

Selv sier hun at hun er sur fordi Hegnar lot veldig ufine kommentarer i etterkant av at arvesaken ble kjent, bli stående på hegnar.online.

Jeg får ikke bestemt meg for hvem av dem jeg synes er mest ufyselig.

Jeg kan bestemme det for deg - det er Mona Høiness.

Makan til jålete, falskt oppstramma katteskinn skal man lete lenge etter. At hun klarer å karre til seg titalls millioner av senile gamle underbygger den ufyselige fasaden.

(dette må webmaster slette hvis ikke kan redaktøren på Dol bli saksøkt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...