Gå til innhold

NHD: Medisinråd?

Anbefalte innlegg

Gjest MedisinKari
Skrevet

Hei Har gått på 150 mg Efexor , samt 150 mg Wellbutrin i 3 år. Det har hjulpet en god del, men jeg er fortsatt mye deprimert/har angst, bare ikke i så stor grad som uten disse medisinene. De siste månedene har jeg blitt dårligere igjen. Derfor la jeg til Lamictal til disse medisinene. Jeg går på 25 mg, men på 50 mg fikk jeg stygge sår i munnen og store utslett på håndleddene så jeg måtte ned i 25 mg igjen. Syns egentlig ikke lamictalen hjelper noe særlig. Jeg er diagnotisert med tilbakevendende unipolar depresjon, GAD og små innslag av OCD. Har forøvrig også prøvd 300 mg Wellbutrin, men begynte å skjelve så fælt, at legen tok meg tilbake på 150 mg Har du noen gode forslag til hva jeg kan gjøre på medisinfronten nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...