Heffalump Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hjelp!! Tips??! De har jo alt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Brettspill, tegnesaker (gode tusjer/blyanter fra fargehandel), lue, stor rattkjelke (gave sammen?), Pet Shop-ting, Hello Kitty-onepiecenattdrakt fra H&M, Goretex-votter/hansker 199,- på Intersport, lydbok Pulverheksa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tegnesaker, bøker, uteleker, Nintendo DS - evt spill. Klær, brettspill, utkledningsklær, dukkehus, babydukke, CD-spiller, lydbøker, musikk-CD, lego, togbane, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Tegnesaker, bøker, uteleker, Nintendo DS - evt spill. Klær, brettspill, utkledningsklær, dukkehus, babydukke, CD-spiller, lydbøker, musikk-CD, lego, togbane, Som sagt - de har det meste, også av det det som blir foreslått nedover i tråden her..... Minstejenta arver mye etter storesøster, som arver etter storebror, så det meste av vintersportutstyr (ski, kjelke, akebrett, osv) trenger de ikke. Jenteleker har de i stooore mengder etter tidligere jul/bursdager (og noe arver de fra eldre søskenbarn...). Så vi endte opp med litt klær, Mandala tegnesett og noe Zhu Zhu-greier Ikke enkelt å glede og overraske ungene i vårt overflodssamfunn, og det er i grunnen litt trist, synes jeg Men jeg har trua på ei god jul uansett!! ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Som sagt - de har det meste, også av det det som blir foreslått nedover i tråden her..... Minstejenta arver mye etter storesøster, som arver etter storebror, så det meste av vintersportutstyr (ski, kjelke, akebrett, osv) trenger de ikke. Jenteleker har de i stooore mengder etter tidligere jul/bursdager (og noe arver de fra eldre søskenbarn...). Så vi endte opp med litt klær, Mandala tegnesett og noe Zhu Zhu-greier Ikke enkelt å glede og overraske ungene i vårt overflodssamfunn, og det er i grunnen litt trist, synes jeg Men jeg har trua på ei god jul uansett!! ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.