Gå til innhold

Retoriske spørsmål og asperger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg syns det er tankeløst av deg nhd å stille meg et retosisk spørsmål, når jeg sliter med å forstår når et spørsmål er retorisk eller ikke!

Jeg spurte noen i dag og fikk svar, "ja det var nok et retorisk spørsmål" derfor tror jeg ikke du vet hvordan jeg og andre med asperger har det med retoriske spørsmål!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det var ikke et retorisk spørsmål. Det var et helt adekvat spørsmål i den tråden.

Skrevet

Nei, det var ikke et retorisk spørsmål. Det var et helt adekvat spørsmål i den tråden.

Hei!

Okey, men hvorfor svarte du ikke da?

Når jeg svarte så langt om hva jeg "tenkte" kunne være en vesensforskjell?

Skrevet

Hei!

Forresten inni mellom pikekyssene.

Hvorfor svarte du ikke på om det er sånn eller ikke?

Skrevet

Hei!

Okey, men hvorfor svarte du ikke da?

Når jeg svarte så langt om hva jeg "tenkte" kunne være en vesensforskjell?

De viktigste forskjellene på høytfungerende autisme og asperger syndrom?

Sånn jeg ser det er det ingen vesentlig forskjell, og hvilken av de to diagnosene en får, er mer eller mindre tilfeldig.

Skrevet

De viktigste forskjellene på høytfungerende autisme og asperger syndrom?

Sånn jeg ser det er det ingen vesentlig forskjell, og hvilken av de to diagnosene en får, er mer eller mindre tilfeldig.

Hei!

Ja ikke i føge min psykiater:)

Skrevet

Hei!

Din psykiater er bare en enkelt person og heller ikke noen "guru". Jeg liker å hente inn fakta fra flere ulike hold, og ikke kun fra en person.

Skrevet

Din psykiater er bare en enkelt person og heller ikke noen "guru". Jeg liker å hente inn fakta fra flere ulike hold, og ikke kun fra en person.

Hei!

Min psykiater er en guru :) På autismespekterforstyrrelser i norge :)

Skrevet

Hei!

Jeg var sikker på at Asperger og høytfungerende autisme er det samme, og at i noen andre land kalles det kun høytfungerende autisme og ikke Asperger syndrom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...