Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Hei! jeg syns det er tankeløst av deg nhd å stille meg et retosisk spørsmål, når jeg sliter med å forstår når et spørsmål er retorisk eller ikke! Jeg spurte noen i dag og fikk svar, "ja det var nok et retorisk spørsmål" derfor tror jeg ikke du vet hvordan jeg og andre med asperger har det med retoriske spørsmål! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Nei, det var ikke et retorisk spørsmål. Det var et helt adekvat spørsmål i den tråden. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Skrevet 20. desember 2011 Nei, det var ikke et retorisk spørsmål. Det var et helt adekvat spørsmål i den tråden. Hei! Okey, men hvorfor svarte du ikke da? Når jeg svarte så langt om hva jeg "tenkte" kunne være en vesensforskjell? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Skrevet 20. desember 2011 Nei, det var ikke et retorisk spørsmål. Det var et helt adekvat spørsmål i den tråden. Hei! Forresten inni mellom pikekyssene. Hvorfor svarte du ikke på om det er sånn eller ikke? 0 Siter
double Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Hei! Okey, men hvorfor svarte du ikke da? Når jeg svarte så langt om hva jeg "tenkte" kunne være en vesensforskjell? De viktigste forskjellene på høytfungerende autisme og asperger syndrom? Sånn jeg ser det er det ingen vesentlig forskjell, og hvilken av de to diagnosene en får, er mer eller mindre tilfeldig. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Skrevet 20. desember 2011 De viktigste forskjellene på høytfungerende autisme og asperger syndrom? Sånn jeg ser det er det ingen vesentlig forskjell, og hvilken av de to diagnosene en får, er mer eller mindre tilfeldig. Hei! Ja ikke i føge min psykiater:) 0 Siter
double Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Hei! Ja ikke i føge min psykiater:) Din psykiater er bare en enkelt person og heller ikke noen "guru". Jeg liker å hente inn fakta fra flere ulike hold, og ikke kun fra en person. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Skrevet 20. desember 2011 Din psykiater er bare en enkelt person og heller ikke noen "guru". Jeg liker å hente inn fakta fra flere ulike hold, og ikke kun fra en person. Hei! Min psykiater er en guru På autismespekterforstyrrelser i norge 0 Siter
Sjalala Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Hei! Ja ikke i føge min psykiater:) Jeg var sikker på at Asperger og høytfungerende autisme er det samme, og at i noen andre land kalles det kun høytfungerende autisme og ikke Asperger syndrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.