Gjest Matariki Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Er så sliten nå og vondt i hodet og begynner å få smerter i kroppen, hater spesielt smertene i munnen. Må jo bare ta smertestillende da? Har stresset i fem dager nå, en god natts søvn burde hjelpe vel? Alle blir vel som dette hvis de stresser? 0 Siter
tonie Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Du kan godt få vondt i både hodet og munnen hvis du spenner deg. Du får prøve å ta noen rolige dager, og en tur til legen hvis det ikke gir seg. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Du kan godt få vondt i både hodet og munnen hvis du spenner deg. Du får prøve å ta noen rolige dager, og en tur til legen hvis det ikke gir seg. ''Du får prøve å ta noen rolige dager, og en tur til legen hvis det ikke gir seg.'' Går ikke noen av delene, får bare stå på og putte piller i meg. Gleder meg til januar, phu! Ikke "bare" julestress heller dette, tatt vann over hodet men det er jo typisk meg. Min egen feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.