to-barns-mamman Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 8 åringen min har visst fått med seg noe av gledene ved julen:-) Hun elsker å pakke inn gaver, og det blir visst mange. Og forrige dagen så hun så viselig ;.) "åh jeg gleder meg så til dere skal åpne pakkene, jeg er så spent på om dere blir glade, det er så gøy å gi bort gaver" Nesten litt stolt jeg :-) God jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Herlig! Sånn er 11-åringen her også og det har hun vært i mange år allerede. ) 13-åringen synes det er veldig stas når vi pakker opp de pakkene han selv har laget til oss han også - og det synes jeg og! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Så herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.