Gå til innhold

Fant en boks tabletter på veien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

4

• Bella Dotte

3

• nitty-gritty

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hvorfor er du så ufin? Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene? Jeg blir faktisk litt betenkt når det ligger piller her som barn kan finne. Spesielt når de ser ut som godteri.

''Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene?''

Haha, kjaere, at dette en gang faller deg inn? Tabletter man ikke vet hva er leveres til apoteket. Det er ikke vanskeligere enn som saa.

Hvorfor er du så ufin? Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene? Jeg blir faktisk litt betenkt når det ligger piller her som barn kan finne. Spesielt når de ser ut som godteri.

Jeg hadde jo vært betenkt jeg også. hadde lurt på hva det var,men jeg hadde tatt de med til apoteket.

Gjest Psyk av alt

Jeg hadde jo vært betenkt jeg også. hadde lurt på hva det var,men jeg hadde tatt de med til apoteket.

Det stod jo ikke navneetikett på boksen så det er ikke sikkert det er reseptbelagt. Men man kan kanskje kjøpe litt av hvert i russland, polen og litauen uten resept. jeg leverte det tilbake, tenkte ikke på politiet i det hele tatt.

Annonse

Gjest Psyk av alt

''Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene?''

Haha, kjaere, at dette en gang faller deg inn? Tabletter man ikke vet hva er leveres til apoteket. Det er ikke vanskeligere enn som saa.

Jeg har jo fått flere tilsagn her, hvis du leser tråden om jeg håpet det var noe jeg kunne ta selv. Les ruse meg på. Derfor ironien tilbake.

Gjest Nickløsheletida

'' Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene'' Nå er det vel kanskje ikke alle som mener at det å finne en pilleboks er veien til lykke i livet ;-)

Gjest Psyk av alt

'' Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene'' Nå er det vel kanskje ikke alle som mener at det å finne en pilleboks er veien til lykke i livet ;-)

Tydeligvis er det svært mange i tråden her som tror at det var stor lykke for meg ihvertfall. At jeg tenkte jeg kunne dope meg. Ufint.

Gjest Psyk av alt

Send dem til meg, så kan jeg teste dem.

Hehe! Tydeligvis de fleste i tråden her som tenker at jeg selv egentlig vil det og håper på å bli rusa. Det har ikke falt meg inn, jeg har tenkt på at barn kan få det i seg.

Så rart at det er de som nevner dop, ruse se, være glad for å finne tbl og ikke jeg. Mystisk. Jeg tenker de er avslørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...