Gå til innhold

Fant en boks tabletter på veien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

4

• Bella Dotte

3

• nitty-gritty

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hehe! Tydeligvis de fleste i tråden her som tenker at jeg selv egentlig vil det og håper på å bli rusa. Det har ikke falt meg inn, jeg har tenkt på at barn kan få det i seg.

Så rart at det er de som nevner dop, ruse se, være glad for å finne tbl og ikke jeg. Mystisk. Jeg tenker de er avslørt.

Det du skrev var ganske åpent, så det kan tolkes ganske forskjellig.

Gjest Purple sky

Jeg har lagt de i felles postkasse de har.

''Jeg har lagt de i felles postkasse de har.''

Bra :) Men jeg tenker som deg at barn ikke må få tilgang til piller som til alt overmål kan forveksles med godteri, så jeg ville nok banket på for sikkerhets skyld og levert medisinen personlig til rette vedkommende, evt levert den på apoteket.

Gjest Psyk av alt

''Jeg har lagt de i felles postkasse de har.''

Bra :) Men jeg tenker som deg at barn ikke må få tilgang til piller som til alt overmål kan forveksles med godteri, så jeg ville nok banket på for sikkerhets skyld og levert medisinen personlig til rette vedkommende, evt levert den på apoteket.

Jeg vet jo ikke hvem som er rette vedkommende. Den hadde ikke navneetikett og det bor masse folk fra forskjellige land i huset.

Annonse

Gjest Purple sky

Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk.

''Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk.''

Skjønner det, men det henger nok sammen med at du skrev at du ble 'dritnysgjerrig' på medisinen til en nabo du ikke kjenner, samt kommentaren om misunnelse over funnet.

Gjest Psyk av alt

''Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk.''

Skjønner det, men det henger nok sammen med at du skrev at du ble 'dritnysgjerrig' på medisinen til en nabo du ikke kjenner, samt kommentaren om misunnelse over funnet.

De som leste det slik oppfattet ikke ironien min etter at jeg hadde fått flere hint fra forskjellige om at jeg håpet at det var dop jeg selv kunne bruke.

Gjest Purple sky

De som leste det slik oppfattet ikke ironien min etter at jeg hadde fått flere hint fra forskjellige om at jeg håpet at det var dop jeg selv kunne bruke.

Hev deg over det!

Det sier uansett mest om deres tankegang; på seg selv kjenner man andre osv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...