Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Sønnen min (8) ble rent fælen da han hadde opptelling i går og kom frem til at han ikke hadde julegave til meg. Så tenkte han seg om og uttrykte fornøyd: "-Men det er jo klart at jeg må tenke lengst på den viktigste gaven, og at den derfor kommer til slutt!" *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Haha, saa soet Jeg har faatt beskjed om at jeg er saa slem at jeg faar ikke julegaven min i aar. Jeg sa da: "Vel, da faar ikke du de femten gavene jeg har kjoept til deg heller." Han ombestemte seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Haha, saa soet Jeg har faatt beskjed om at jeg er saa slem at jeg faar ikke julegaven min i aar. Jeg sa da: "Vel, da faar ikke du de femten gavene jeg har kjoept til deg heller." Han ombestemte seg. Hehe, luringen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Åh, herlig unge )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Bra kid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.