Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Sønnen min (8) ble rent fælen da han hadde opptelling i går og kom frem til at han ikke hadde julegave til meg. Så tenkte han seg om og uttrykte fornøyd: "-Men det er jo klart at jeg må tenke lengst på den viktigste gaven, og at den derfor kommer til slutt!" *knegg* 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Haha, saa soet Jeg har faatt beskjed om at jeg er saa slem at jeg faar ikke julegaven min i aar. Jeg sa da: "Vel, da faar ikke du de femten gavene jeg har kjoept til deg heller." Han ombestemte seg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 nitty-gritty skrev (På 21.12.2011 den 13.57): Haha, saa soet Jeg har faatt beskjed om at jeg er saa slem at jeg faar ikke julegaven min i aar. Jeg sa da: "Vel, da faar ikke du de femten gavene jeg har kjoept til deg heller." Han ombestemte seg. Hehe, luringen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.