Gå til innhold

Var dette virkelig nødvendig?

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

''Burde jeg klage på denne hendelsen?''

JA!

Hvis noen hadde gjort sånt mot meg hadde jeg vært alt enn tilregnelig etterpå!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå har vi kun din subjektive opplevelse av dette i en periode med stort psykisk stress. Hva som skjedde forut for dette vet vi ingenting om. Hvor lenge hadde de prøvd å få til frivillege løsninger? Hvor alvorlig var din sykdom evt din utagering osv osv?

Nei, det har ingen hensikt å klage på dette nå.

Skrevet

Skjønner at det var traumatisk for deg, men de gjorde ingenting galt. Det kan være traumatiserende å bli behandlet slik, uansett om det er av menn, kvinner eller demoner.

Skrevet

Hei!

Ja jeg syns du skal klage om du orker.

Jeg tror du hadde trengt akkurat det du sier, noen som kunne holdt rundt deg med omsorg.

Om du klager gjør du sikkert mer enn noe bare for deg selv. Jeg har lest en norsk psykiater som skriver mye om hvor traumatisk tvang er for menneskene som opplever dette.

Jeg tror det tar krefter og klage, men har du det, så syns jeg din etsmme er viktig. Jeg syns det er leit å høre hvor hardt møte med psykiatrien mange har, når alt de trenger ofte er omsorg og bli sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...