Gjest Chatnat Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Hei! Jeg har gått på 50 mg Surmontil hver kveld nå i fire år, men bestemte meg nylig for å trappe ned på de for så å slutte. Da gikk jeg først fra 50 mg til 25 og etter en uke ned til null. Så ble jeg ekstremt dårlig og tenkte derfor at det hadde gått for fort så jeg tar nå 25 mg på kvelden igjen. Allikevel er jeg ekstremt dårlig nå for tiden. Har masse angst hele tiden og føler meg kvalm og uvel konstant. Er dette vanlige bivirkninger av å trappe ned på disse??? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg går ut i fra at du har brukt Surmontil mot depresjon. Når det gjelder nedtrapping har jeg ingen erfaring. NHD vet det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har problemer med å forstå hvorfor en etter 4 år fast på et medikament ikke kan bruke en måned på nedtrapping. Bivirkningene vil avta om du nå fortsetter poå 25 mg. Synes du skal fortsette med det i minst 4 uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.