Nøtteskall Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Synes det er litt kjipt å være ateist jeg. Går glipp av så mye fin musik. 0 Siter
Gjest Motorhedda Gabler Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jul er en hedensk høytid. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 Jul er en hedensk høytid. Selfølgelig var det en hedings skikk Vintersolverv. Det var katolikkane som adopterte dette. Jesus er født i mars.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 Synes det er litt kjipt å være ateist jeg. Går glipp av så mye fin musik. Musikk? Du mener orgelmusikk ? 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Musikk? Du mener orgelmusikk ? ja, orgelmusikk og salmer, kor sang. Jeg synes det er fint å høre på gudstjenester også selv om jeg ikke tror på gud :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 ja, orgelmusikk og salmer, kor sang. Jeg synes det er fint å høre på gudstjenester også selv om jeg ikke tror på gud :-) Ja - det er jo sakralt... 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 ja, orgelmusikk og salmer, kor sang. Jeg synes det er fint å høre på gudstjenester også selv om jeg ikke tror på gud :-) Hvem har sagt at du ikke kan høre på orgelmusikk og gå til gudstjeneste hvis du har lyst??????? Det er ingen som sjekker din tro ved kirkedøra. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 Hvem har sagt at du ikke kan høre på orgelmusikk og gå til gudstjeneste hvis du har lyst??????? Det er ingen som sjekker din tro ved kirkedøra. jeg ingen tro. - ikke vær så forbanna da.. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 jeg ingen tro. - ikke vær så forbanna da.. Jeg er ikke forbannet, bare kjempeoverrasket. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Vennligst skriv disse innleggene dene på åpent forum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.