Gå til innhold

Nå er det jul igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt kjipt å være ateist jeg. Går glipp av så mye fin musik.

Skrevet

Jul er en hedensk høytid.

Selfølgelig var det en hedings skikk Vintersolverv. Det var katolikkane som adopterte dette. Jesus er født i mars..

Skrevet

Synes det er litt kjipt å være ateist jeg. Går glipp av så mye fin musik.

Musikk? Du mener orgelmusikk ?

Skrevet

Musikk? Du mener orgelmusikk ?

ja, orgelmusikk og salmer, kor sang. Jeg synes det er fint å høre på gudstjenester også selv om jeg ikke tror på gud :-)

Skrevet

ja, orgelmusikk og salmer, kor sang. Jeg synes det er fint å høre på gudstjenester også selv om jeg ikke tror på gud :-)

Ja - det er jo sakralt...

Skrevet

Hvem har sagt at du ikke kan høre på orgelmusikk og gå til gudstjeneste hvis du har lyst??????? Det er ingen som sjekker din tro ved kirkedøra.

Skrevet

Hvem har sagt at du ikke kan høre på orgelmusikk og gå til gudstjeneste hvis du har lyst??????? Det er ingen som sjekker din tro ved kirkedøra.

jeg ingen tro. - ikke vær så forbanna da..

Skrevet

jeg ingen tro. - ikke vær så forbanna da..

Jeg er ikke forbannet, bare kjempeoverrasket.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vennligst skriv disse innleggene dene på åpent forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...