Hønemoren Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom julen. Angsten herjer...sykdomsangsten. Er også deprimert føler jeg. Synes ingen julefoberedelser er noe hyggelig, vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom julen og nyttårshelgen (nyttårshelgen som i utgangspunktet skal bli så koselig med barn, svigerbarn, barnebarn på hotell fredag til søndag). Når formen er dårlig er det ingenting som frister. Jeg pynter til jul, men har ingen glede av det. Jeg prøver å tenke positivt, men de negative tankene tar overhånd. Jeg blir uvel og ukonsentrert i disse periodene som blir lenger og lenger. De siste to ukene har jeg hatt to gode dager så slår uroen til igjen. Jeg er optimist da det "letter" i kroppen og nyter virkelig dagen, tenker at dette SKAL vare, men etter 1-2 døgn er det på'n igen. Noen som har tips til meg, er vel vanskelig tenker jeg. Prater med ei god venninne om dette, men vil skåne min familie, "skylder på " fibromyalgien, blir jo utmatta av den også og vondt i hele kroppen så kan vel være en kombinasjon. På forhånd takk for innspill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Huff, kom på feil forum, beklager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.