Gå til innhold

Jeg fikk kontroll over matinntaket igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk kontrollen igjen etter å ha øket med fluoxetin i noen uker. Det krevde vilje i tillegg, men jeg klarte det ikke før jeg økte fluoxetinen.

Hvorfor blir det ikke mer brukt for folk som sliter med overvekt?

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg prøvde fontex for en del år siden. Gikk på max dose, men fikk ingen virkning når det gjaldt appetitt (overspising). Det klarte jeg først å finne ut av når jeg hadde sluttet på medisiner, lest en del på nettet, hørt andres erfaringer og skjønte at dette var en situasjon som jeg selv kunne ta ansvar for, og endre... At jeg ikke lenger var et offer for en sykdom... Det var veldig vanskelig, men for hver gang jeg klarte å snu de gamle mønstrene fikk jeg styrket selvtillit, og de gangene det gikk på trynet bestemte jeg meg for å legge det bak meg og prøve igjen. Så nå er det over et år siden sist jeg overspiste.

Hvis fontex kan gjøre det lettere for noen i forhold til overspising, eller snu situasjonen helt, så burde vel flere få den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...