Gjest Matariki Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Gått på solian litt over to uker nå og har ikke så lyst å ta dem mer. Men skal gjøre det en stund til. Er vel etter ca fire uker jeg merker effekten best? Er det farlig å slutte brått med disse? Har fått utslett på armen, men har vel ikke noe med solian å gjøre? 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Du bør ta medisinene som er avtalt at du skal ta. Ikke gjør endringer på egenhånd uten å snakke med legen om hva som er best. Du har vært mye dårlig, du trenger medisiner. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Du bør ta medisinene som er avtalt at du skal ta. Ikke gjør endringer på egenhånd uten å snakke med legen om hva som er best. Du har vært mye dårlig, du trenger medisiner. Ja, det har du rett i. Er vel bedre nå enn på lenge. Bare fikk det for meg i natt at jeg MÅ bli kvitt disse pillene, alle. Forgifter jo meg selv. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Ja, det har du rett i. Er vel bedre nå enn på lenge. Bare fikk det for meg i natt at jeg MÅ bli kvitt disse pillene, alle. Forgifter jo meg selv. Det er slitsomt å ha slike tanker. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Det er slitsomt å ha slike tanker. Ja, tanker er no dritt. Men må jo ha dem da. Savner der jeg var innlagt nå, ro og fred. Men er jo ganske gira for tia, får fortsette turbo livet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.