Gå til innhold

Diagnoser

Anbefalte innlegg

Gjest anonym venn
Skrevet

Jeg tenker konstant på hva andre tenker. Fordi jeg er paranoid, vet jeg aldri når jeg sier et eller annet som gjør at noen vil mislike meg, drepe meg, hate meg osv. Tør nesten ikke ha kontakt med mine nærmeste fordi jeg vet aldri når jeg en dag sier noe dumt.

Hei Andeby.

Så hyggelig at du er tilbake igjen? Har savnet innleggene dine.

Skrevet

Jeg tenker konstant på hva andre tenker. Fordi jeg er paranoid, vet jeg aldri når jeg sier et eller annet som gjør at noen vil mislike meg, drepe meg, hate meg osv. Tør nesten ikke ha kontakt med mine nærmeste fordi jeg vet aldri når jeg en dag sier noe dumt.

Hei!

Da tror jeg du bør få av deg det paranoide før du i det hele tatt tenker på å sjekke opp en dame med asperger.

Aspergerer kan ikke fungere på noen tid med et menneske som mistenker og tror og tenker, man er alt for realitetsorintert.

Det er hva som er her og nå som gjelds, man gjør seg ingen /lite tanker om andre ting!. Min psykiater sa faktisk at 30 % av de som studerer fysikk og matematikk har asperger, det sier litt om hvordan man tenker. Jeg elsker matematikk, jeg elsker systemer.

Ta medisiner du !

God jul!

Skrevet

Slike PF som du nevner, er for de fleste en plage, og siden du søker om hjelp, så skulle de ikke være redd for å nevne hva du sliter med. Ingen bør stemples som om de er det ene eller det andre ut fra en diagnose. Det gjelder å se seg selv, eller å tørre å se seg selv ærlig, og bestemme seg for hva en må arbeide med, i tillegg til evt, medesiner som kan hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...