Gå til innhold

Liv Ullmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bedre å våkne alene og vite at en er alene, enn å våkne sammen med noen og allikevel være ensom.

- Liv Ullmann.

Skrevet

''Det er bedre å våkne alene og vite at en er alene, enn å våkne sammen med noen og allikevel være ensom.''

Det er sant det.

Skrevet

Godt poeng, i tillegg hadde jeg foretrukket å våkne alene enn å våkne sammen med Liv Ullmann:-)

Skrevet

Godt poeng, i tillegg hadde jeg foretrukket å våkne alene enn å våkne sammen med Liv Ullmann:-)

''Godt poeng, i tillegg hadde jeg foretrukket å våkne alene enn å våkne sammen med Liv Ullmann:-)''

Fy på deg da. ;o) Det er ikke sikkert fruxx hadde satt så stor pris på at du hadde våknet sammen med Liv Ullmann heller. ;o)

Skrevet

''Godt poeng, i tillegg hadde jeg foretrukket å våkne alene enn å våkne sammen med Liv Ullmann:-)''

Fy på deg da. ;o) Det er ikke sikkert fruxx hadde satt så stor pris på at du hadde våknet sammen med Liv Ullmann heller. ;o)

*he,he*

Skrevet

Det har du helt rett i, for så pen er hun slettes ikke:-)

Skrevet

Jeg har av og til mareritt om at jeg våkner midt mellom fiskeriminister Lisbeth Berg Hansen og advokat Mette Yvonne Larsen :-(

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nå er hun gammel, men hun var jo pen en gang da :-)

Skrevet

''Det er bedre å våkne alene og vite at en er alene, enn å våkne sammen med noen og allikevel være ensom.''

Det er sant det.

endelig en fornuftig..

Skrevet

Jeg har av og til mareritt om at jeg våkner midt mellom fiskeriminister Lisbeth Berg Hansen og advokat Mette Yvonne Larsen :-(

?

Skrevet

Hahahaha!

Skrevet

*he,he*

Liv Ullmann er født 1938 - hun holder seg godt...

Skrevet

Nå er hun gammel, men hun var jo pen en gang da :-)

Huff, nei, hun synes jeg ikke har vært pen noen gang.

Skrevet

Hehe, det er to jeg heller ikke ville ha våknet opp sammen med.

Skrevet

Hvem kunne du tenkt deg å våkne opp med da (om en ser bort fra mrsxx)?

Forøvrig synes jeg Liv Ullmann både var og er vakker, selv om den noe overdrevne inderligheten i uttrykket neppe er akkurat sexy.

Skrevet

Forøvrig synes jeg Liv Ullmann både var og er vakker, selv om den noe overdrevne inderligheten i uttrykket neppe er akkurat sexy.

Hehe, nei det vet jeg ikke i farten, men det er mange flotte og pene jenter og kvinner der ute i den store verden og det er bare å gå en tur på Karl Johan en varm sommerdag det, så er det mange der man mer enn gjerne kunne ha våknet opp sammen med:-)

Eller kanskje deg for alt jeg vet:-)

Men Liv Ullmann har jeg aldri synes har verken pen eller sexy.

Skrevet

Enig:)

Hun var pen på en annen måte en den vanlige, platte. Rar pen, men jeg synes de litt rare er mye mer spennende enn alle de som ser ut som de er skapt i genlaboratoriet på Hollywoodfabrikken.

Skrevet

hehe...er det du har å si ? mrxx ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...