Gå til innhold

My familia

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Tviler litt på diagnosene jeg nylig har fått, ser jo at folk/familie rundt meg er sykere i hodet enn meg. Tror jeg kom hjem for litt over en uke siden, og har vært gira siden det, innimellom sliten men mest gira. Ingen tenker på at jeg er "syk" siden jeg har vært innlagt, de overkjører meg totalt. Hvem er mest syk da?

Ingen er innterresert i hvordan jeg har det heller, bare fortelle om seg selv og sine plager. De spurte om det var greit der jeg var, og jeg skrøt masse over de ansatte, at de var flinke om profesjonelle. Men vil ikke, velger å ikke gå inn på hva som "feiler meg", men er jo alvorlig egentlig.

Er redd jeg blir liggende i et Helvete etter jul, for jeg klarer ikke sette grenser. Men må...kjenner jeg. Råd?

Skrevet

All tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Gjest Matariki
Skrevet

All tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Er vel noe i det der, en bør tenke på seg selv tror jeg. Ta vare på seg selv og.

Skrevet

Er vel noe i det der, en bør tenke på seg selv tror jeg. Ta vare på seg selv og.

For meg sier ikke uttrykket at en bør tenke på seg selv, snarere motsatt. Men når en har problemer er det jo vanskelig å se lengre enn egen nesetipp - det er ganske menneskelig.

Gjest Matariki
Skrevet

For meg sier ikke uttrykket at en bør tenke på seg selv, snarere motsatt. Men når en har problemer er det jo vanskelig å se lengre enn egen nesetipp - det er ganske menneskelig.

''Men når en har problemer er det jo vanskelig å se lengre enn egen nesetipp''

Nå ble jeg mektig provosert her! Er det det du tror er mitt problem?

Er satt på Jorda for andre mennesker jeg, er født og opplært til å please andre...så ikke ta den med meg takk!!

Skrevet

''Men når en har problemer er det jo vanskelig å se lengre enn egen nesetipp''

Nå ble jeg mektig provosert her! Er det det du tror er mitt problem?

Er satt på Jorda for andre mennesker jeg, er født og opplært til å please andre...så ikke ta den med meg takk!!

Det var mer en generell betraktning enn myntet på deg. Jeg har ikke svar på spørsmålene du stilte.

Gjest Matariki
Skrevet

Det var mer en generell betraktning enn myntet på deg. Jeg har ikke svar på spørsmålene du stilte.

Ok. Da burde de rundt meg lese det da siden det er generelt. Sorry!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...