Madelenemie Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hei! Ønsker dere en god jul Jeg er ferdig med nesten alt,alene, for syk mann, klarte det nesten, men treet ute har ikke lys i år, men jeg syns det ble bra Jeg er glad og har sett hovmesteren i armkroken på min mann, han er søt og ufarlig når han er så syk, Nå kysser jeg han mye oftere, da smiler han til meg. Jeg er sliten, men nå litt overrasket over alt jeg klarte alene da jeg måtte, det er fint å vite. Det er skikkelig jul i huset, men barna har hjulpet meg det har de. God jul til alle dere her inne 0 Siter
Sør Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg, Madelenemie! Ønsker deg alt godt! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg også! Jeg har to pakker igjen som jeg skal pakke inn + gjemme en litt stor under sofaen når ungene er i seng. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg også! Jeg har to pakker igjen som jeg skal pakke inn + gjemme en litt stor under sofaen når ungene er i seng. Hei! Ja jeg har pakket inn en kjempepakke jeg også Elektronisk trommesett til min sønn som har sluttet på fiolin Men han liker trommer det ser jeg Og jeg gleder meg til å se dem pakke ut i morgen Det er vel egentlig mest morsomt og gi gaver, for jeg er kjempespent på hva min psykiater også vil føle Jeg tror hun vil bli begeistret. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg også. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg, Madelenemie! Ønsker deg alt godt! Med vennlig hilsen Hei! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hei! Ja jeg har pakket inn en kjempepakke jeg også Elektronisk trommesett til min sønn som har sluttet på fiolin Men han liker trommer det ser jeg Og jeg gleder meg til å se dem pakke ut i morgen Det er vel egentlig mest morsomt og gi gaver, for jeg er kjempespent på hva min psykiater også vil føle Jeg tror hun vil bli begeistret. Jeg synes også det er best å gi gaver. Har kjøpt ei flott jakke til 12-åringen som jeg tror han blir velidg glad for. Og jentene skal få hull i ørene - noe de har ønsket seg veldig de siste par årene :-)))) Andre ting og da. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 Jeg synes også det er best å gi gaver. Har kjøpt ei flott jakke til 12-åringen som jeg tror han blir velidg glad for. Og jentene skal få hull i ørene - noe de har ønsket seg veldig de siste par årene :-)))) Andre ting og da. Hei! Ja fordelen i år er at jeg har fått kjøpe det jeg har villet til barna, jeg ble egentlig overrasket for min mann er av en annen skole tror jeg han sier, men vet ikke hva han mener. Jeg ser faren ved at de blir litt botskjemte, men jeg kompenserer for at de ikke har familie på min side, da føler jeg vi må gi mer. Men jeg tenker faktisk på dem som ikke har råd til julen på samme måte, jeg blir litt stille inni meg når jeg leste i fjor hva en mor med sosialstønad fikk til penger for julen. Hvis jeg vinner penger skal jeg hjelpe sånne mennesker litt, lage et font der de kan søke på nødvendigheter i dag som pc til barna og andre ting. Det er faktisk barn som lever i slik en fattigdom at jeg har vansker med å skjønne at velferdssytemet ikke gjør noe, feks gi disse familien penger til å kjøpe det barna trenger i julen osv... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Du kan være stolt av deg selv! God jul:) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 Du kan være stolt av deg selv! God jul:) Hei! Takk 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg og dine :-) 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Flink du er. Håper du får en grei jul. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Skrevet 24. desember 2011 Flink du er. Håper du får en grei jul. Hei! Takk 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul til deg også. Jeg er også ferdig her og venter på at dattera mi skal komme å dekke på bordet for nå orker jeg ikke mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.