Gå til innhold

Ønsker dere også¨en god jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ønsker dere en god jul :)

Jeg er ferdig med nesten alt,alene, for syk mann, klarte det nesten, men treet ute har ikke lys i år, men jeg syns det ble bra :) Jeg er glad og har sett hovmesteren i armkroken på min mann, han er søt og ufarlig når han er så syk,

Nå kysser jeg han mye oftere, da smiler han til meg.

Jeg er sliten, men nå litt overrasket over alt jeg klarte alene da jeg måtte, det er fint å vite. Det er skikkelig jul i huset, men barna har hjulpet meg det har de.

God jul til alle dere her inne :)

Skrevet

God jul til deg, Madelenemie!

Ønsker deg alt godt!

Med vennlig hilsen

Skrevet

God jul til deg også!

Jeg har to pakker igjen som jeg skal pakke inn + gjemme en litt stor under sofaen når ungene er i seng.

Skrevet

God jul til deg også!

Jeg har to pakker igjen som jeg skal pakke inn + gjemme en litt stor under sofaen når ungene er i seng.

Hei!

Ja jeg har pakket inn en kjempepakke jeg også :)

Elektronisk trommesett til min sønn som har sluttet på fiolin :(

Men han liker trommer det ser jeg :) Og jeg gleder meg til å se dem pakke ut i morgen :)

Det er vel egentlig mest morsomt og gi gaver, for jeg er kjempespent på hva min psykiater også vil føle :)

Jeg tror hun vil bli begeistret.

Skrevet

God jul til deg, Madelenemie!

Ønsker deg alt godt!

Med vennlig hilsen

Hei!

:)

Skrevet

Hei!

Ja jeg har pakket inn en kjempepakke jeg også :)

Elektronisk trommesett til min sønn som har sluttet på fiolin :(

Men han liker trommer det ser jeg :) Og jeg gleder meg til å se dem pakke ut i morgen :)

Det er vel egentlig mest morsomt og gi gaver, for jeg er kjempespent på hva min psykiater også vil føle :)

Jeg tror hun vil bli begeistret.

Jeg synes også det er best å gi gaver. Har kjøpt ei flott jakke til 12-åringen som jeg tror han blir velidg glad for. Og jentene skal få hull i ørene - noe de har ønsket seg veldig de siste par årene :-)))) Andre ting og da.

Skrevet

Jeg synes også det er best å gi gaver. Har kjøpt ei flott jakke til 12-åringen som jeg tror han blir velidg glad for. Og jentene skal få hull i ørene - noe de har ønsket seg veldig de siste par årene :-)))) Andre ting og da.

Hei!

Ja fordelen i år er at jeg har fått kjøpe det jeg har villet til barna, jeg ble egentlig overrasket for min mann er av en annen skole tror jeg han sier, men vet ikke hva han mener.

Jeg ser faren ved at de blir litt botskjemte, men jeg kompenserer for at de ikke har familie på min side, da føler jeg vi må gi mer.

Men jeg tenker faktisk på dem som ikke har råd til julen på samme måte, jeg blir litt stille inni meg når jeg leste i fjor hva en mor med sosialstønad fikk til penger for julen. Hvis jeg vinner penger skal jeg hjelpe sånne mennesker litt, lage et font der de kan søke på nødvendigheter i dag som pc til barna og andre ting.

Det er faktisk barn som lever i slik en fattigdom at jeg har vansker med å skjønne at velferdssytemet ikke gjør noe, feks gi disse familien penger til å kjøpe det barna trenger i julen osv...

Skrevet

Du kan være stolt av deg selv! :)

God jul:)

Hei!

Takk :)

Skrevet

Flink du er.

Håper du får en grei jul.

Hei!

Takk :)

Skrevet

God jul til deg også. Jeg er også ferdig her og venter på at dattera mi skal komme å dekke på bordet for nå orker jeg ikke mer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...